ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ایجاد رشته ارشد ژنتیک در دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز در دستور کار شورای گسترش

ایجاد رشته ارشد ژنتیک در دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز در دستور کار شورای گسترش

معاون توسعه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌ شاپور اهواز اهم اقدامات در حال اجرا در راستای توسعه رشته و دانشکده در این دانشگاه را تبیین کرد.


دکتر عبدالله رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، درباره رویکرد این دانشگاه در زمینه توسعه رشته‌های پایه و تحصیلات‌ تکمیلی، خاطرنشان کرد: قرار است رشته‌های پایه به دانشگاه‌های اقماری در استان واگذار شود.

وی با بیان این‌ که رویکرد دانشگاه در ایجاد رشته‌های جدید، توسعه حداکثری هم‌زمان با حفظ کیفیت آموزش است، درباره وضعیت تأسیس دانشکده طب سنتی این دانشگاه افزود: در مورد طب سنتی درخواست ایجاد رشته‌های جدید به شورای گسترش وزارت ارایه شده و هم‌اکنون در حال بررسی نهایی است.

معاون توسعه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه‌ داد: در حال حاضر شورای گسترش با راه‌اندازی یکی از رشته‌های این دانشکده موافقت کرده و رشته دیگر نیز هفته آینده بررسی خواهد شد. درخواست تاسیس این دانشکده نیز در مراحل اولیه است و تا تایید نهایی آن توسط شورای گسترش هنوز زمان باقی است.

رفیعی با بیان این‌ که هنوز مجوز رسمی تأسیس این دانشکده اخذ نشده‌ است، به برنامه دانشگاه در راستای گسترش رشته‌های جدید اشاره و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی رشته‌های متعددی در دانشگاه در دست بررسی است؛ اخیرا 2 رشته جدید تصویب شده و دو رشته دیگر نیز از مرحله ارزیابی اولیه گذشته و در دستور کار شورای گسترش قرار دارد. در دیگر رشته‌ها نیز مراحل اداری باید طی شود. در حال حاضر رشته‌هایی مانند مدیریت خدمات بهداشتی و کارشناسی‌ ارشد ژنتیک در دستور کار شورای گسترش هستند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 411 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image