ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نقش جوانان در پیشبرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

نقش جوانان در پیشبرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به نقش جوانان در این الگو و پیشرفت جامعه اشاره کرد و گفت: در مرحله خودیابی می توانیم به رسالتی که در مقابلمان تعیین شده دست یابیم، تازه کارمان آغاز شده و در این زمینه جوانان نقش زیادی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر صادق واعظ زاده صبح امروز در پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت در دانشگاه شهید بهشتی، با اشاره به عدم پیشرفت کشورمان در برخی زمینه ها با تاکید بر اینکه خود ما، خود اجتماعی ما و خود ایران اسلامی باید پیشرفت کند با طرح سوالی گفت: چرا در شرایطی که همه عناصر برای پیشرفت را در اختیار داریم کشور پیشرفته ای نیستیم. اصلا پیشرفت چیست؟ پیشرفت فرآیندی است نیازمند و زمان و زمینه.

واعظ زاده با بیان اینکه نشانه های پیشرفت را باید در خودمان ملاحظه کنیم از یک مفهوم در عدم پیشرفت یاد کرد و گفت: یک مفهوم ظریف تر و وحشتناک تر از "از خودبیگانگی" وجود دارد به نام "از خود فراموشی". مفهوم از خود فراموشی یعنی ارزش های معنوی مان را به فراموشی بسپاریم اما نهضت مشروطه و ملی شدن صنعت نفت ما را از این خودفراموشی کم کم جدا کرد و هم اکنون در مرحله "خودیابی" هستیم.

رئیس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت خاطرنشان کرد: در مرحله خودیابی می توانیم به رسالتی که در مقابلمان تعیین شده دست یابیم، تازه کارمان آغاز شده و در این زمینه جوانان نقش زیادی دارند.

به گزارش مهر پنجمین کنگره پیش گامان پیشرفت امروز پنجشنبه در دانشگاه شهید بهشتی با حضور جمع زیادی از دانشجویان و برخی از استادان دانشگاه در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علم و فناوری در حال برگزاری است.


آمار بازدید: 156 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image