ارتباط مستقیم با 30680 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی طرح «الگوی تعالی دختران و پسران» مهم‌ترین برنامه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی

طرح «الگوی تعالی دختران و پسران» مهم‌ترین برنامه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه طرح «الگوی تعالی دختران و پسران» از جمله برنامه‌های اتحادیه است، گفت: هدف از این طرح تربیت پدران و مادران متدین و متعهد آینده است، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی ماموریت خود را بر اساس نیروسازی و جریان سازی در سه محور معرفتی، تشکیلاتی و علمی با هدف زبده‌یابی و زبده‌پروری طرح ریزی می‌کند.




به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه گیلان، حامد علامتی در دومین همایش مسئولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی سراسر کشور که در دهکده ساحلی انزلی برگزار شد، اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با هدف ایجاد وحدت و هماهنگی بین انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور و به منظور حراست از دستاوردهای انقلاب و تحقق ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جهت بخشیدن به فعالیت‌های صنفی دانش‌آموزان مسلمان و متعهد، در سال ۵۸ با حمایت‌های امام خمینی(ره) در زمینه تربیت نیروهای متعهد و مخلص دانش‌آموزی و حضور آنها در صحنه‌های انقلاب اسلامی تاسیس شد.



وی با اشاره به اینکه 80 درصد از شهدای دانش‌آموزی عضو این تشکل بوده‌اند، افزود: آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ متعالی اسلام، شکوفا ساختن استعدادهای خدادادی دانش‌آموزان و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق هر چه فعال‌تر کردن نیروهای دانش‌آموزی در صحنه‌های اجتماعی و انقلابی جامعه از جمله مهم‌ترین اهداف اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی بوده است.



دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با اشاره به اینکه شش سال از تدوین سند چشم‌انداز اتحادیه می‌گذرد، گفت: طرح «الگوی تعالی دختران و پسران» از جمله برنامه‌های اتحادیه است که هدف از این طرح تربیت پدران و مادران متدین و متعهد آینده است، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی ماموریت خود را بر اساس نیروسازی و جریان سازی در سه محور معرفتی، تشکیلاتی و علمی با هدف زبده‌یابی و زبده‌پروری طرح ریزی می‌کند.



علامتی اجرای نظام 3-3-6 را یک فرصت تشکیلاتی دانست و تصریح کرد: هدف این است که بتوانیم رویکردهای اتحادیه را با برنامه‌های گفته شده این نظام تطبیق دهیم و امسال برای اولین در دوره اول و دوم متوسطه اجرایی می‌شود.



وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه مورخان جامعه هستند، بیان کرد: سندسازی حرف‌ها و انعکاس اخبار به جامعه مسئولیت حساس و ارزشمندی است که بر عهده اصحاب رسانه قرار دارد و لذا باید منطبق بر حقایق باشد.



در ادامه مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به سند تحول بنیادین اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد متولی تعلیم و تربیت در کشور محسوب می‌شود که در این مسیر با هماهنگی سایر دستگاه‌های آموزشی و با بهره‌گیری از امکانات آنان می‌تواند به این مهم دست یابد که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی نیز یکی از بازوهای کمکی در آموزش و پرورش است.



وی مدرسه را کانونی در عرصه تبلیغات فرهنگی دانست و افزود: حضور اتحادیه انجمن‌های اسلامی زمینه عرصه تبلیغات فرهنگی را در مدارس گسترش می‌دهد و انتظار داریم که دانش‌آموزان عضو این تشکل نسبت به خطرات و آسیب‌ها آگاه باشند و با تعامل دوسویه و هم‌افزایی و همچنین برگزاری جلسات مشترک موتور محرکه‌ای برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت باشند.



به گزارش ایسنا، دومین گردهمایی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سال 93 به منظور تبیین برنامه‌های اتحادیه و همچنین تبیین نظام جدید آموزشی در دهکده ساحلی انزلی در حال برگزاری است و پیش از این، همایش «راه روشن» با حضور مسئولین اتحادیه و دانش‌آموزان عضو قرارگاه‌های سراسر کشور در فروردین ماه سالجاری در تهران برگزار شده است.

آمار بازدید: 232 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image