ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی آتش فقر، پرونده‌های مالی دانشجویان شیلی را سوزاند

آتش فقر، پرونده‌های مالی دانشجویان شیلی را سوزاند

یک فعال دانشجویی شیلیایی پرونده‌های مالی دانشجویان دانشگاه «دل مار» به ارزش 500 میلیون دلار را آتش زد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «فرانسیسکو تاپیا» که با نام «پاپاس فریتاس» نیز مشهور است مدعی شد با سوزاندن پرونده‌های مالی مربوط به بدهی‌های شهریه‌ای دانشجویان، آنها را از زیر بار این فشار مالی نجات داده است. وی با انتشار ویدئویی که در اینترنت منتشر کرده این اقدام خود را توجیه کرد.

«تاپیا» در این ویدئوی پنج دقیقه‌ای با ذوق و اشتیاق فراوان گفت: دیگر مجبور نیستید حتی یک پزوی دیگر بپردازند.

وی در ادامه گفت: باید ترس را کنار بگذاریم و از اینکه مجرم خطاب شویم نترسیم زیرا ما فقیر هستیم و به دلیل فقر این کار را کردیم. من هم یکی مثل شما هستم و این زندگی لعنتی را هر روز تجربه می‌کنم. این پیام عشق من به شما بود.

وی به سوزاندن این اوراق در طول تصرف دانشگاه دل مار با درخواست ارائه آموزش عالی رایگان و بدون اطلاع سایر دانشجویان اعتراف می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه ایندیپندنت، بنابراین ویدئو، تاپیا در میان معترضان بود که نقشه ربودن اوراق و پرونده‌های مالی دانشجویان به ذهنش خطور کرد. این اقدام وی اگرچه موجب نشاندن لبخند رضایت روی لب‌های دانشجویان شد اما مسئولان دانشگاه را برای بازپس‌گیری این بدهی‌ها حسابی به زحمت انداخت به طوری که شاید مسئولان دانشگاه مجبور شوند برای بازپرداخت این بدهی‌ها از دانشجویان شکایت کنند. شیلی از سال 2011 میلادی تاکنون به خاطر اصلاحات نظام آموزشی و تحصیلات باکیفیت صحنه تظاهرات بوده است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 158 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image