ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی اعتصاب 20 دانشگاه در ایالت سند پاکستان

اعتصاب 20 دانشگاه در ایالت سند پاکستان

فدراسیون انجمن کارکنان دانشگاهی دانشگاه‌های پاکستان (FAPUASA)‌ از اعتصاب در 20 دانشگاه بخش عمومی این کشور خبر داد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این اعتصاب در اعتراض به آگهی استخدام منتشر شده از سوی وزیر اعلای ایالت سند صورت گرفته است. وزیر اعلای ایالت سند با انتشار آگهی از علاقه‌مندان دعوت کرده بود برای به دست گرفتن پست‌های حیاتی اقدام کنند که بنابر اعلام FAPUASA این اقدام روند فعالیت و حدود اختیارات سندیکای دانشگاه‌ها را مختل می‌کند.

مجلس ایالت سند در سال 2013 میلادی با صدور قطعنامه‌ای، آیین‌نامه دانشگاه «سند» را اصلاح کرده و اختیار تعیین رئیس،‌ مدیر مالی و امور اداری این دانشگاه را از سندیکا سلب کرده و در اختیار وزیر اعلای ایالت سند گذاشته بود. به همین منظور FAPUASA‌ با انتشار اطلاعیه رسمی با این اقدام مخالفت کرده و خواستار رسیدگی به این مسئله شد. اما وزیر اعلای سند بدون توجه به اعتراضات با انتشار آگهی استخدام از علاقه‌مندان خواست تا برای احراز پست‌های مهم دانشگاهی اقدام کنند که این مسئله باعث عصبانیت FAPUASA ‌ شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتیزنیوز، فدراسیون انجمن کارکنان دانشگاهی دانشگاه‌های پاکستان تهدید کردند 20 دانشگاه ایالت سند تا زمان رسیدگی به خواسته‌هایشان به اعتصاب ادامه خواهند داد. آنها خواهان اتخاذ تصمیماتی هستند تا مطمئن شوند سندیکا همچنان اختیار اداره دانشگاه‌ها را برعهده دارد. در همین رابطه مسئولان FAPUASA‌ با برگزاری نشست‌های خبری قصد دارند سایر اعضا را به ادامه اعتراض تا زمان لغو تصمیم مجلس ایالت سند ترغیب کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 228 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image