ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جذب منابع انسانی در انتظار ابلاغ سهمیه‌ها

جذب منابع انسانی در انتظار ابلاغ سهمیه‌ها

معاون اداری مالی وزارت علوم در مورد تامین منابع انسانی مورد نیاز وزارت علوم گفت: برای جذب نیرو منتظر ابلاغ سهمیه‌ها از سوی دولت هستیم و به محض ابلاغ سهمیه فراخوان جذب نیرواعلام خواهد شد.


محمد حسین امید در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهارکرد: وزارت علوم شش ماه است که منتظرابلاغ این سهمیه‌هاست تا به استخدام نیرو بپردازد. تمام اطلاعات و آمار دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری جمع‌آوری شده و به محض ابلاغ سهمیه، اقدام به جذب نیرو خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره بهترین‌ها را برای جذب نیرو استخدام می‌کنیم، افزود: جذب نیرو از طریق فراخوان عمومی و با برگزاری آزمون و مصاحبه انجام خواهد شد.

معاون اداری و مالی وزارت علوم در پاسخ به این سوال که چه تعداد نیرو مورد نیاز است، تصریح کرد: در این بحث نیاز مطرح نیست و باید منتظر ماند تا سهمیه‌ها قطعی شود.

امید درباره میزان تخصیص بودجه به دانشگاه‌ها نیز اظهار کرد: تا پایان ماه سوم که باید 25 درصد از بودجه تخصیص پیدا می‌کرد، فقط 20 درصد به دانشگاه‌ها تخصیص داده کرد که این مساله باعث مشکلاتی در دانشگاه‌ها شده است و امیدواریم در سه‌ماه دوم سال تخصیص‌ها به گونه‌ای باشد تا جبران کمبودهای سه ماه اول سال شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 213 بار
لیست مدرسین خصوصی پیشنهادی
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image