ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی پیگیری برای اخذ مجوز دو رشته دکترای تخصصی دامپزشکی در دانشگاه لرستان (21 مهر 91)

پیگیری برای اخذ مجوز دو رشته دکترای تخصصی دامپزشکی در دانشگاه لرستان (21 مهر 91)

رییس دانشگاه لرستان گفت: در سال جاری شاهد دومین ورودی دانشجویان دکترای حرفه‌ای دامپزشکی در دانشگاه لرستان بودیم.



دکتر حسن زمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، با بیان این مطلب، افزود: دانشگاه لرستان با 150 رشته مشتمل بر 36 رشته که در مقطع دکتری و 53 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در 12 دانشکده و مرکز آموزش عالی فعالیت می‌کند.


وی ادامه داد: سالیان سال بود که علی‌رغم وجود 20 هیات علمی PHD، این دانشگاه فقط مقاطع کاردانی دامپزشکی و کارشناسی علوم آزمایشگاهی را داشت، اما طی دو سال اخیر با پیگیری‌های فراوان در دانشکده دامپزشکی و اعضای هیات علمی دامپزشکی، تحرک بزرگی در بحث دامپزشکی در دانشگاه لرستان ایجاد شده است.


رییس دانشگاه لرستان تصریح کرد: در سال جاری دومین ورودی دانشجویان دکتری حرفه‌ای دامپزشکی را داشتیم که علاوه بر این دو مقطع کارشناسی ارشد رشته میکروب شناسی و اندام شناسی دامپزشکی را نیز راه‌اندازی کردیم.


وی با بیان اینکه اخذ مجوز دو رشته دکترای تخصصی در دانشکده دامپزشکی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر پرونده آن در شورای گسترش وزارت علوم در حال بررسی است که امیدواریم با توجه به پتانسیل دانشگاه لرستان بتوانیم رشته‌های تخصصی دامپزشکی را دراین دانشگاه راه‌اندازی کنیم.


زمانیان با انتقاد از اینکه کسانی هستند که کارشکنی کرده و بسیاری از امتیازات را برای تهران می خواهند، گفت: بر اساس طرح آمایش سرزمین آموزش عالی اینگونه رشته‌ها باید به جاهایی که در آنها مزیت نسبی وجود دارد داده شود، بر این اساس لرستان از جمله استانهایی است که سرانه دام و طیور بسیار بالایی دارد و از این مزیت برخوردار است.


رییس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: به دنبال تجهیز دانشکده دامپزشکی هستیم تا بیش از پیش به افراد دامپرور خدمات ارائه کنیم.


وی گفت: امیدواریم سال آینده شاهد همایش علمی ملی و بین المللی دامپزشکی در دانشگاه لرستان باشیم تا صاحب نظران به دانشکده‌های این دانشگاه از باب تبادل اطلاعات غنا ببخشند.

کلمات کلیدی: دکترای تخصصی دامپزشکی، دامپزشکی، دانشگاه لرستان، دکتری دامپزشکی، دانشکده دامپزشکی

آمار بازدید: 418 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image