ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اقدام بدیع یک دانشگاه هندی برای جلوگیری از تقلب در امتحانات (28 آبان 91)

اقدام بدیع یک دانشگاه هندی برای جلوگیری از تقلب در امتحانات (28 آبان 91)

در پی بحران لو رفتن سوالات امتحانی در ماه می، دانشگاه بمبئی طی یک اقدام بدیع از این پس به جای نسخه کاغذی سوالات، نسخه اینترنتی آن را به مراکز آزمون ارسال می‌کند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشکده‌های حقوق، مهندسی، داروسازی و آموزش، سوالات امتحان میان ترم ماه نوامبر خود را از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه دریافت کردند.


در این دانشگاه 27 دانشجوی حقوق، 61 دانشجوی مهندسی، 18 دانشجوی داروسازی و 125 دانشجوی آموزش پذیرفته شده‌اند.


دانشگاه بمبئی، لینک‌های حفاظت شده اینترنتی سوالات را به دانشکده‌ها ارسال می‌کند که این منابع دارای یک نام کاربری و دو کلمه عبور است که یکی از کلمات عبور جهت دسترسی به سایت و دیگری جهت باز کردن سوالات است.


مسوولان این پروژه در گفت‌وگو با پایگاه خبری اینترنتی \"ایندین اکسپرس\" تاکید کردند که قصد دارند این پروژه را تا پایان سال 2013 در بین تمامی 654 دانشجوی دانشکده گسترش دهند.


در حالی که بسیاری از روسای دانشکده‌های دانشگاه بمبئی بر این باورند که این طرح بدون نقص نیست، رییس دانشکده مهندسی دانشگاه \"ناوی بمبئی\"، می‌افزاید: دانشگاه بمبئی نمی‌تواند ارسال نسخه‌های چاپی سوالات امتحانی را به بسیاری از دانشکده‌های نواحی روستایی، به دلیل عدم وجود تجهیزات پیشرفته کامپیوتری، متوقف کند. چرا که این دانشکده‌ها نیازمند اینترنت پر سرعت و دستگاه چاپ جهت دریافت و چاپ سوالات امتحانی در موعد مقرر هستند.


\"راجا دایاکشا\" رییس دانشکده حقوق دانشگاه بمبئی گفت: آغاز این طرح به نظر سازمان یافته می‌رسد اما اینکه کمبود کاغذ را جبران کند زیاد مطمئن نیستیم. این سیستم زمان حمل و نقل را به حداقل می‌رساند، ولی باید گفت لو رفتن سوالات در هنگام حمل و نقل رخ نمی‌دهد بلکه سوالات پیش و یا در حین ارسال لو می‌رود.


کلمات کلیدی: دانشگاه هندی، تقلب در امتحانات، چگونگی جلوگیری از تقلب در امتحانات، دانشگاه بمبئی، دانشگاههای هند

آمار بازدید: 401 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image