ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه امکان پذیرش بدون کنکور 1800 دانشجو در دانشگاه آزاد کرمانشاه (5 اسفند 91)

امکان پذیرش بدون کنکور 1800 دانشجو در دانشگاه آزاد کرمانشاه (5 اسفند 91)

مسوول ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون دانشگاه آزاداسلامی واحد کرمانشاه از فرصتی دوباره برای متقاضیان بدون آزمون این دانشگاه خبر داد و گفت: امکان پذیرش 1800 نفر برای ترم بهمن 91 وجود دارد.



به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، ناهید تومک با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: ثبت‌نام از متقاضیان دوره‌های بدون آزمون کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از 25 بهمن‌ ماه آغاز شد، اما با توجه به اعلام ظرفیت این دانشگاه، امکان پذیرش یک 1800 نفر برای ترم بهمن ماه 91 وجود دارد.


وی افزود: آن دسته از متقاضیانی که در مهلت اولیه موفق به ثبت‌نام در دوره بدون آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.


تومک گفت: داوطلبان لازم است پس از ثبت‌نام در پایگاه الکترونیکی مرکز آزمون با در دست داشتن رسید ثبت‌نام پس از 48 ساعت به واحد دانشگاهی موردنظر خود جهت ثبت‌نام قطعی مراجعه کنند.


این مقام مسئول در دانشگاه آزاد کرمانشاه یادآور شد: با توجه به مدت زمان محدود این مرحله در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام خود اقدام، همچنین قبل از خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در این دوره، از وجود ظرفیت پذیرش در رشته محل مورد نظر خود اطمینان حاصل کنند.


وی خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در این مرحله تنها برای نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 معتبر بوده و پذیرفته‌شدگان امکان ثبت‌نام با تاخیر در نیمسال‌های بعدی را نخواهند داشت.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد کرمانشاه، دانشگاه آزاد، پذیرش بدون کنکور، پذیرش دانشجو، بدون آزمون دانشگاه آزاد، www.azmoon.org

آمار بازدید: 1308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image