ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه معرفی دانشجوی دانشگاه رامین خوزستان به عنوان دانشجوی نمونه کشوری (18 اسفند 91)

معرفی دانشجوی دانشگاه رامین خوزستان به عنوان دانشجوی نمونه کشوری (18 اسفند 91)

معاون آموزشی دانشگاه کشاورزی‌ و منابع‌ طبیعی رامین خوزستان از معرفی دانشجوی این دانشگاه به‌ عنوان دانشجوی نمونه کشوری خبر داد.



دکتر احمد کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به برگزاری بیست‌ویکمین آیین انتخاب دانشجویان نمونه کشوری، اظهارداشت: احمد طاطار دانشجوی رشته علوم‌دامی گرایش تغذیه‌ دام در مقطع دکتری، در فهرست 115 دانشجوی نمونه در سال 91 قرار گرفت.


وی خاطرنشان کرد: این دانشجو کسب عناوین دانشمندجوان در سال‌های 2008 و 2010 در همایش‌های بین‌المللی استرالیا و فرانسه را در کارنامه خود دارد؛ همچنین کسب عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه در مقاطع کارشناسی‌ارشد و سه‌بار در مقطع دکتری، از دیگر افتخارات این دانشجوی نمونه بوده‌است.


معاون آموزشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان افزود: احمد طاطار در بهمن‌ماه امسال موفق به اخذ درجه دکتری شد و به عضویت هیأت‌علمی گروه علوم‌طیور این دانشگاه درآمد.

کلمات کلیدی: دانشجو، دانشگاه رامین خوزستان، دانشجوی نمونه کشوری، دانشجوی نمونه، دانشگاه کشاورزی‌ و منابع‌ طبیعی رامین خوزستان، دانشجوی برتر، دانشگاه کشاورزی‌ و منابع‌ طبیعی

آمار بازدید: 458 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image