ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری نتایج اولیه آزمون دكتری حرفه اي فيزيوتراپي اعلام شد (21 فروردین 92)

نتایج اولیه آزمون دكتری حرفه اي فيزيوتراپي اعلام شد (21 فروردین 92)

مرکز سنجش آموزش پزشکی اسامي پذيرفته شدگان مرحله اول آزمون دكتری حرفه اي فيزيوتراپي (DPT) در سال تحصیلی 92 – 91 را اعلام کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، اسامی این پذيرفته شدگان در مرکز سنجش آموزش پزشکی موجود است و داوطلبان با درج کد رهگیری می توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

آزمون مرحله دوم (مصاحبه) در ساعت 8 تا 16 در روزهای یکشنبه و دوشنبه اول و دوم اردیبهشت ماه در ساختمان نصر 5 وزارت بهداشت برگزار می شود.

ظرفيت پذيرش 15 نفر براي دانشگاه علوم پزشكي تهران است و آزمون مرحله دوم شامل بررسي توانائيهاي علمي و قدرت انتقال مطالب و ارائه سوابق آموزشي _ پژوهشي و تجارب حرفه اي است.

داوطلبان لازم است اصل مدارك مستند دال بر سوابق آموزشي - پژوهشي و تجارب حرفه اي خود را جهت ارائه به هيئت مصاحبه كننده به همراه داشته باشند و نسخه اي از آن در اختيار دست اندركاران قرار دهند.

غيبت يا عدم شركت داوطلبان در آزمون مرحله دوم ( مصاحبه) به هر دليل، به منزله انصراف بوده و انجام مصاحبه مجدد براي اين داوطلبان امكان پذير نیست.

نظر به اينكه نتايج آزمون براساس مدارك ارائه شده توسط داوطلبان استخراج شده و داوطلبان متعهد به صحت مطالب هستند در صورت محرز شدن موارد مغايرت در هر مرحله از آزمون و يا تحصيل، قبولي داوطلبان كان لم يكن تلقي شده و مسئوليت آن به عهده داوطلب است و طبق مصوبات هئيت بدوي رسيدگي به تخلفات در آزمونها با آنان برخورد خواهد شد.

کلمات کلیدی: آزمون دكتری حرفه اي فيزيوتراپي، آزمون دكتری حرفه اي، فيزيوتراپي، نتایج آزمون دكتری حرفه اي فيزيوتراپي، نتایج اولیه آزمون دكتری حرفه اي فيزيوتراپي، نتایج نهایی آزمون دكتری حرفه اي فيزيوتراپي، DPT، آزمون DPT، آزمون دکتری DPT

آمار بازدید: 321 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image