ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری اولین مجمع عمومی شبکه نانو فناوری جهان اسلام در کرج (8 اردیبهشت 92)

برگزاری اولین مجمع عمومی شبکه نانو فناوری جهان اسلام در کرج (8 اردیبهشت 92)

رئیس مجمع عمومی شبکه نانو فناوری جهان اسلام گفت: اولین مجمع عمومی شبکه نانو فناوری جهان اسلام در پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پژوهشگاه مواد و انرژی، دکتر علی‌اصغر توفیق اظهار داشت: این مجمع به منظور انتقال دانش و تکنولوژی و گسترش همکاری‌های مشترک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مجمع با حضور نمایندگان کشورهای اسلامی برگزار می‌شود افزود: با برگزاری این مجمع می‌توانیم گامی اساسی را در جهت ارائه محصولات نانو تکنولوژی برداریم.

رئیس مجمع عمومی شبکه نانو فناوری جهان اسلام تأکید کرد: این مجمع 23 اردیبهشت ماه سال‌جاری در پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می‌شود.

توفیق تصویب اساسنامه مجمع و ارائه گزارش عملکرد کشورهای عضو را از برنامه‌های اصلی این همایش اعلام کرد و گفت: انتقال فناوری به سایر کشورهای اسلامی، گسترش همکاری‌های فی مابین و دستیابی به آخرین دستاوردهای نانو فناوری و توسعه آن در جهان اسلام از اهداف اصلی این شبکه می‌باشد.

کلمات کلیدی: شبکه نانو فناوری، مجمع شبکه نانو فناوری، مجمع عمومی شبکه نانو فناوری، شبکه نانو فناوری جهان اسلام، نانو فناوری، نانو، فناوری نانو

آمار بازدید: 365 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image