ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز حمایت گام به گام از پایان‌نامه‌های دانشجویی فناوری نانو (28 اردیبهشت 92)

آغاز حمایت گام به گام از پایان‌نامه‌های دانشجویی فناوری نانو (28 اردیبهشت 92)

مدیرکارگروه توسعه منابع انسانی ستاد فناوری نانو از آغاز اجرای طرح تدریجی حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی فناوری نانو از ابتدای مهرماه امسال خبر داد و گفت: این طرح تا ابتدای مهرماه 1394 اجرا می‌شود.


سیدمهدی رضایت مدیرکارگروه توسعه منابع انسانی ستاد فناوری نانو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهارداشت: با توجه به ضرورت جهت‌دهی پایان‌نامه‌های دانشجویی به سمت حل مسائل صنعتی و تأکید کارشناسان و مسئولان علمی و فناوری کشور به حمایت از پایان‌نامه‌های با موضوع فناوری‌های نوین، طرح «حمایت گام به گام از پایان‌نامه‌های دانشجویی فناوری نانو» از ابتدای مهرماه امسال اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح هر پایان‌نامه دانشجویی مرتبط با فناوری نانو، در سه مولفه‌ مسئله محوری، کیفیت علمی و کیفیت کاربردی ارزیابی شده و متناسب با امتیاز کسب شده، تا سقف 120 میلیون ریال حمایت تشویقی دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه حمایت‌ها با ارزیابی شاخص‌های خاص مورد حمایت قرار می‌گیرد، گفت: در شاخص‌های مسئله محوری، موضوع پایان‌نامه باید در راستای نیاز یک صنعت یا یک شرکت دانش بنیان تعریف شود.

به گفته رضایت، ارزیابی شاخص‌های کیفیت علمی نیز با ارائه مطالعه مروری پتنت، پذیرش مقاله ISI و ثبت اختراع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکارگروه توسعه منابع انسانی ستاد فناوری نانو افزود: شاخص‌های کیفیت کاربردی با بررسی تولید نمونه اولیه، ساخت تجهیزات و پذیرش در یک مرکز رشد و تداوم تحقیقات ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه حمایت از پایان‌نامه‌ها در مراحل مختلف صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در مرحله اول برای پروپوزال‌هایی که از سوی کمیته علمی ستاد نانو مرتبط با فناوری ‏نانو تشخیص داده شوند، مبلغ 5 میلیون ریال به دانشجوی کارشناسی ارشد و مبلغ 10 میلیون ‏ریال به دانشجوی دکتری تخصصی (‏PhD‏) پرداخت می‌شود.

رضایت افزود: همچنین در مرحله دوم پس از تصویب پروپوزال، دانشجو به مدت 2 سال فرصت دارد تا به هر دستاوردی متناسب با شاخص‌ها دست یافت مستندات مربوطه را ارائه کند و به ازای هر امتیاز، مبلغ یک میلیون ریال به مبلغ حمایت ‏تشویقی وی افزوده می‌شود.‏

به گفته وی، مبلغ حمایت از استاد راهنمای پایان‌نامه در هر مرحله 50 درصد مبلغی است که به دانشجو تعلق می‌گیرد.

وی گفت: این طرح از ابتدای مهرماه امسال آغاز شده و تا ابتدای مهرماه 1394 اجرا می‌شود.

کلمات کلیدی: پایان‌نامه‌های دانشجویی فناوری نانو، پایان‌نامه‌های دانشجویی، فناوری نانو، نانو، نانو فناوری

آمار بازدید: 312 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image