ارتباط مستقیم با 30770 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی طراحی روپوش‌ جدید برای دانش‌آموزان دختر و پسر (27 خرداد 92)

طراحی روپوش‌ جدید برای دانش‌آموزان دختر و پسر (27 خرداد 92)

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش از طراحی و ساماندهی فرم جدید پوششی برای دانش‌آموزان دختر و پسر از مهر ماه آینده خبر داد و گفت: این طرح آماده شده و چنانچه به تصویب شورای معاونین برسد، برای اجرا به استان‌ها ابلاغ می‌شود.




حسین هژبری در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره ساماندهی فرم لباس دانش‌آموزان، اظهار کرد: هم‌اکنون طرحی در شورای "عفاف و حجاب" مدارس در دست بررسی است که بر اساس آن ساماندهی لباس فرم دختران و پسران در همه مقاطع مورد مطالعه قرار گرفته که این طرح به زودی به شورای معاونین ارائه و در صورت تصویب، برای اجرا به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.



وی با بیان اینکه در طرح‌های پیشنهادی، فرم و رنگ لباس‌های دانش‌آموزان با نظر اولیا و دانش‌آموزان و مربیان به اجرا درمی‌آید، تصریح کرد: قیمت‌هایی که برای فرم لباس مدارس در نظر گرفته می‌شود، نرخ‌های مناسبی است و اگر مدارس در بحث فرم لباس ورود پیدا نکند، قطعا هزینه‌های آن برای خانواده‌ها سنگین خواهد بود.



معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح پوشش یکسان در چند استان به صورت آزمایشی اجرا شده، اظهار کرد: در استان‌هایی همانند زنجان و مرکزی، در تمام مقاطع تحصیلی فرم یکسان با موفقیت اجرا شده است.



وی ادامه داد: در بخش پسران نیز بسیاری از مدارس از سنوات گذشته اقدام به یکسان کردن پوشش دانش‌آموزان کرده‌اند که بر همین اساس مدارس غیرانتفاعی دارای لباس‌های فرم ویژه هستند.



هژبری افزود: شورایی به نام "عفاف و حجاب" در آموزش و پرورش وجود دارد که یکی از فعالیت‌های مهم این شورا، ساماندهی لباس فرم دانش‌آموزان است.



وی گفت: لباس فرم مدارس دخترانه از سنوات گذشته در آموزش و پرورش وجود داشته و در مدارس دولتی و غیر دولتی سراسر کشور اجرا می‌شود.

کلمات کلیدی: طراحی روپوش‌ جدید، روپوش‌ جدید، روپوش‌ جدید دانش آموزان، روپوش‌ جدید دانش آموزان دختر، روپوش‌ جدید دانش آموزان پسر، دانش آموز

آمار بازدید: 271 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image