ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی انتشار فراخوان جذب وزارت بهداشت در انتظار مجوز معاونت برنامه‌ریزی (26 تیر 92)

انتشار فراخوان جذب وزارت بهداشت در انتظار مجوز معاونت برنامه‌ریزی (26 تیر 92)

سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب و امور فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: حدود 18 هزار عضو هیات علمی بر اساس حداقل استانداردهای لازم برای حدود 50 دانشگاه علوم پزشکی نیاز است که برای کسب این استاندارد 5000 نفر کمبود داریم.



دکتر مسجدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه قبل از سال 84 حدود 11 هزار عضو هیات علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی وجود داشت، اظهارکرد: با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر جذب هیات علمی در سال 87 تا پایان سال گذشته، 3000 عضو هیات علمی جذب شدند و رشد حدود 27 درصدی در این زمینه ایجاد شد.


وی ادامه داد: از سال 87 تا گذشته به تفکیک، 602 نفر در مقطع دکترای تخصصی، ‌410 نفر در کارشناسی ارشد، 1263 نفر متخصص، 300 نفر فوق تخصص و 135 نفر فلوشیب عضو هیات علمی شدند و از بورسیه‌های تحصیلی نیز حدود 400 نفر جذب شدند که این آمار نسبتا خوبی است.


سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، تصریح کرد: تعداد اعضای هیات علمی که بر اساس حداقل استانداردهای لازم برای حدود 50 دانشگاه علوم پزشکی مورد احتیاج است حدود 18 هزار نفر است که برای تامین این تعداد 5000 نفر کمبود داریم.


وی با اشاره به برنامه وزارت بهداشت برای جذب 4000 عضو هیات علمی در سال 92، گفت: به دلیل مشکلات مالی که در کل کشور و به دنبال آن در وزارت بهداشت وجود داشت، مجوز این فراخوان تا کنون صادر نشده است و وزارت بهداشت در حال برنامه‌ریزی است و زمانی که از معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری این مجوز را بدهند، بر اساس نیازسنجی دانشگاه‌ها که از قبل انجام شده است، فراخوان را اعلام می‌کنیم.


سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی با بیان اینکه بعد از مصوبه شورای انقلاب فرهنگی همه افراد در یک فراخوان شرکت می‌کنند و کسی به صورت جزیره‌ای عمل نمی‌کند، گفت: برای جذب هیات علمی، کمیته‌های صلاحیت عمومی و صلاحیت فرد، متقاضیان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، سپس هیات اجرایی جذب دانشگاه نظر می‌دهد و در نهایت هیات مرکزی جذب وزارت بهداشت تایید می کند.


وی با بیان اینکه روند جذب هیات علمی نسبت به سال‌های گذشته از شرایط بهتری برخوردار است، تصریح کرد: افراد نخبه، ‌جوان و افرادی که سرآمدند در حوزه پزشکی جذب و به عنوان اساتید دانشگاه و عضو هیات علمی بکار گرفته می‌شوند.


مسجدی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با صدور مجوز جذب 4000 هزار هیات علمی طبق قاعده در شهریور و اسفند ماه فراخوان را اعلام می‌کنیم تا حداقل 50 درصد از کسری‌های اعضای هیات علمی دانشگاهی جبران شود.

کلمات کلیدی: فراخوان جذب وزارت بهداشت، انتشار فراخوان جذب وزارت بهداشت، فراخوان جذب وزارت بهداشت سال 92، اخبار جدید فراخوان جذب وزارت بهداشت 92، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی

آمار بازدید: 309 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image