ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی انقلاب در آموزش مجازی با سیستم "Versal" (4 مرداد 92)

انقلاب در آموزش مجازی با سیستم "Versal" (4 مرداد 92)

کمپانی Versal با معرفی یک سیستم جدید و ابتکاری آموزش مجازی قصد دارد از رقبای خود در زمینه ارائه خدمات آموزش آنلاین سبقت بگیرد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این کمپانی با طراحی و معرفی سیستم «خودآفرینی دوره‌های آموزشی» نسبت به رقبای خود در این عرصه یک وجه تمایز آشکار ایجاد کرده است.


کاربران با استفاده از سیستم «خودآفرینی دوره‌های آموزشی» و با کمک امکانات نرم‌افزاری آن می‌توانند ابزارهای مختلف آموزش و یادگیری را از روی سایت ویژه‌ای که برای این منظور طراحی شده انتخاب کرده و یک دوره آموزشی متناسب با گرایش و علاقه خود خلق کنند.


برنامه نرم‌افزاری «خودآفرینی دوره‌های آموزشی» مانند یک وبلاگ عمل می‌کند و در آن ابزارهای یادگیری به راحتی قابل افزودن یا حذف کردن هستند.


این ابزار به کاربران امکان می‌دهد که با انتخاب تعدادی از دروس، یک دوره کامل آموزشی را طراحی کرده و حتی استفاده از آن را به سایر کاربران علاقه‌مند پیشنهاد دهند. همچنین استادان و برنامه‌ریزان آموزشی نیز می‌توانند از این دوره‌های آموزشی ابتکاری استفاده کرده و آنها را تدریس کنند.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتی هرالد، «گریگور فریوند»، مدیرعامل کمپانی Versal می‌گوید: این شرکت یک مرکز ارائه‌دهنده فن‌آوری به اشخاص و موسسات مختلف است. سیستم Versal به همه کاربران امکان می‌دهد با هر زمینه ذهنی وارد آن شده و یک دوره آموزشی ایجاد کرده و آن را به دیگران ارائه دهند.


فریوند افزود: Versal قصد دارد قلمرو تبادلات و ارتباطات خود را به کلاس‌های درس و منازل نیز توسعه دهد. این سیستم در واقع متعلق به همه افرادی است که برای هر درسی یک ایده خاص دارند.


«الیسون واگدا»، معاون بازاریابی Versal نیز می‌گوید: استفاده از ابزار گنجانده شده در این وب‌سایت برای همه استادان قابل دسترسی است برخلاف سایر سیستم‌های آموزشی آنلاین نظیر Coursera و Edx که فقط برای دانشکده‌ها قابل استفاده هستند.

کلمات کلیدی: Versal، کمپانی Versal، سیستم Versal، انقلاب در آموزش مجازی، آموزش مجازی، طرح جدید آموزش مجازی، سیستم‌های آموزشی آنلاین، سیستم جدید و ابتکاری آموزش مجازی، آموزش آنلاین

آمار بازدید: 370 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image