ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش بررسی شیوه‌های مقابله با سرقت علمی در دانشگاه علوم انتظامی (11 مرداد 92)

بررسی شیوه‌های مقابله با سرقت علمی در دانشگاه علوم انتظامی (11 مرداد 92)

دوره‌ آموزشی بررسی شیوه‌های مقابله با سرقت علمی در دانشگاه علوم انتظامی در راستای تفاهم‌نامه با مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جعفر مهراد رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، گفت: دانشگاه علوم انتظامی با مرکز منطقه‌ای و ISC دارای تفاهم‌نامه علمی، تحقیقاتی و فناوری است و همکاری‌های علمی بین این دو نهاد رو به توسعه است.

وی افزود: طبق درخواست محمد تقی عصار رئیس دانشگاه علوم انتظامی، کارگاه‌های آموزشی در نیمه دوم شهریور ماه 1392امسال در دانشگاه علوم انتظامی برگزار می‌شود.

مهراد اظهار داشت: دوره‌های آموزشی مقاله نویسی در ISI از سوی محمدرضا فلاحتی قدیمی فومنی، آشنایی با شیوه‌های مقابله با سرقت ادبی و علمی از سوی حمید علیزاده، شیوه‌های دسترسی آزاد به نشریات و منابع علمی از سوی محمدرضا قانع، آشنایی با روش تحقیق از سوی محمد حسین دیانی و شعله ارسطوپور با همکاری مرکز منطقه‌ای در این دانشگاه برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: سرقت علمی، مقابله با سرقت علمی، چگونگی مقابله با سرقت علمی، راهکارهای جلوگیری از سرقت علمی، سرقت علمی در دانشگاه علوم انتظامی، دانشگاه علوم انتظامی، بررسی شیوه‌های مقابله با سرقت علمی، دوره‌های آموزشی مقاله نویسی در ISI

آمار بازدید: 659 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image