ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور اقدامات ویژه برای تسهیل انتخاب رشته کنکور ۹۲ (14 مرداد 92)

اقدامات ویژه برای تسهیل انتخاب رشته کنکور ۹۲ (14 مرداد 92)

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان کنکور ۹۲ توصیه کرد تا در فرصت باقی‌مانده شخصا برای انتخاب رشته‌های مورد نظرشان تحقیق و بررسی‌های لازم را انجام دهند و با اساتید متخصص و دانشجویان رشته‌های موردنظرشان مشورت کنند.


حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر به داوطلبان کنکور 92، سازمان سنجش اقداماتی انجام داده است تا داوطلبان با مشکلات کمتر و زمان بیشتر برای انتخاب رشته رو‌به‌رو باشند.

وی افزود: یکی از این اقدامات، اعلام نتایج اولیه کنکور دو روز زودتر از زمان تعیین شده بود. در حالی که در اطلاعیه‌ها زمان اعلام نتایج 12 مردادماه در نظر گرفته شده بود، با سرعت عمل مسئولان اجرایی و فنی سازمان سنجش نتایج در روز پنجشنبه 10 مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: انتشار ویژه‌نامه و کتاب انتخاب رشته نیز یکی دیگر از اقدامات سازمان سنجش در جهت کمک به داوطلبان برای انتخاب رشته بوده که این امکانات نیز چند روز جلوتر در روز دوشنبه 7 مرداد ماه در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین درباره سرعت انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 92 ، گفت: در ابتدا قرار بود دفترچه راهنمای انتخاب رشته در روز سه‌شنبه 15 مرداد ماه در دسترس داوطلبان قرار بگیرد که دفترچه نیز دو روز زودتر در بعدازظهر دیروز یکشنبه 13 مرداد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد و همچنینی نسخه چاپی این دفترچه نیز در روز چهارشنبه از توزیع مراکز پستی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

وی افزود: فعال کردن نرم افزار انتخاب رشته مجازی نیز یکی دیگر از اقدامات سازمان سنجش در جهت تسهیل انتخاب رشته داوطلبان بود که این نرم افزار به ترتیب گروه‌های آزمایشی برای داوطلبان فعال شده و تا بعداز ظهر امروز برا گروه‌های باقی مانده نیز فعال خواهد شد.

توکلی در توصیه به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، خاطرنشان کرد: تمامی امکانات در نظر گرفته شده توسط سازمان سنجش و همچنین مراکز انتخاب رشته تنها به صورت ماشینی اقدام به انتخاب رشته می‌کنند و هیچ اجباری به استفاده داوطلبان از این امکانات نیست.

وی افزود: هر داوطلب شخصا آگاه‌ترین و متخصص‌ترین فرد برای انتخاب رشته خودش است لذا هیچ کسی به اندازه خود او نمی‌تواند کمک ویژه‌ای برای انتخاب رشته به وی کند. لذا به داوطلبان توصیه می‌کنیم در فرصت باقی‌مانده شخصا برای انتخاب رشته‌های مورد نظرشان تحقیق و بررسی‌هایی انجام دهند و با اساتید متخصص و دانشجویان رشته‌های موردنظرشان مشورت کنند.

کلمات کلیدی: تسهیل انتخاب رشته کنکور ۹۲، انتخاب رشته کنکور ۹۲، امکانات برای انتخاب رشته کنکور ۹۲، نرم افزار انتخاب رشته مجازی، انتخاب رشته مجازی، دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 92، کنکور

آمار بازدید: 342 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image