ارتباط مستقیم با 30738 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی معرفی «سبزترین» دانشگاه هند (23 مرداد 92)

معرفی «سبزترین» دانشگاه هند (23 مرداد 92)

دانشگاه «مانیپال» هند برای دومین سال متوالی به عنوان «سبزترین» دانشگاه این کشور شناسایی شد و نشان مدیریت محیط زیست «طاووس طلایی» را از آن خود کرد.




به گزارش سرویس «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نشان فوق از سال 1998 میلادی از سوی «بنیاد جهانی محیط زیست» برای شناسایی نظام‌های مدیریت محیط زیست و پیشرفت قاره‌ای و نیز تشویق به اجرای این نظام‌ها اعطا می‌شود.



دانشگاه «مانیپال» از سوی هیئت داوران به ریاست «بگواتی»،‌ قاضی سابق هند و عضو کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد مورد ارزیابی قرار گرفت.



این نشان در حاشیه پانزدهمین کنگره جهانی مدیریت محیط زیست در مراسمی تحت عنوان «شب طاووس طلایی» در دهلی‌نو به این دانشگاه اعطا شد.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی «کیواس نیوز و واو»، دانشگاه «مانیپال» که در سال 1993 میلادی تاسیس شده با داشتن 24 انستیتو پزشکی، مهندسی، مدیریت و علوم انسانی به عنوان قطب مطرح ارائه‌کننده آموزش عالی در هند محسوب می‌شود.



این دانشگاه در فضایی سبز به وسعت 243 هکتار تاسیس شده و پذیرای 28 هزار دانشجوی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف است ضمن اینکه شبکه قدرتمند فارغ‌التحصیلان این دانشگاه شامل 94 هزار نفر می‌شود.


کلمات کلیدی: دانشگاه هند، سبزترین دانشگاه هند، دانشگاههای هند، دانشگاه مانیپال هند

آمار بازدید: 292 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image