ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد اختتامیه چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو فردا برگزار می‌شود (4 شهریور 92)

اختتامیه چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو فردا برگزار می‌شود (4 شهریور 92)

مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو فردا سه‌شنبه 5 شهریورماه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو فردا سه‌شنبه 5 شهریورماه با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری نانو، مدیران و معاونین آموزش و پرورش استان‌‌‌ها و مسئولان نهادهای ترویجی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، در این مراسم علاوه بر معرفی نفرات برتر و برگزیدگان نهایی المپیاد، نهادهای ترویجی برتر و استان‌های برگزیده در برگزاری المپیاد نانو نیز معرفی می‌شوند.

بنابراین گزارش، از مجموع 20 هزار دانش‌آموز ثبت‌نامی که در چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، 30 نفر به عنوان برگزیدگان مرحله اول المپیاد معرفی شدند که از این تعداد به 3 نفر مدال طلا و به سایر برگزیدگان به ترتیب مدال نقره، برنز و دیپلم افتخار اعطا می‌شود.

شایان ذکر است، آزمون مرحله اول چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، با حضور بیش از 11 هزار داوطلب از مقطع دبیرستان، در تاریخ 30 فروردین ماه امسال به صورت همزمان در 92 شهر کشور برگزار شد. برگزیدگان این مرحله در پایان اردوی مرحله دوم، با برگزاری آزمون پایانی و بر اساس چهار مشخصه «تراز آزمون مرحله اول المپیاد»، «کار آزمایشگاهی»، «ارائه پروژه شبیه‌سازی در فناوری نانو» و «نگارش مقالات علمی» ارزیابی شده و از نفرات برتر در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شود.

کلمات کلیدی: چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، المپیاد دانش‌آموزی، علوم و فناوری نانو، نانو، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، آزمون مرحله اول چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

آمار بازدید: 424 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image