ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه سیستان (4 شهریور 92)

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه سیستان (4 شهریور 92)

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان از افزایش ظرفیت های پذیرش دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی این دانشگاه خبر داد و گفت: امسال بیش از 50 درصد دانشجویان این دانشگاه را دانشجویان تحصیلات تکمیلی تشکیل می دهند.


دکتر علیرضا رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در دانشگاه سیستان و بلوچستان تا دوسال گذشته 75 درصد دانشجوی کارشناسی و 25 درصد دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش می شد.

وی ادامه داد: با تغییر سیاست های وزارت علوم مبنی بر اینکه دانشگاه های بزرگ و مادر به سمت افزایش پذیش دوره کارشناسی ارشد و دکتری سیاست های پذیرش در این دانشگاه هم تغییر کرد و درحال حاضر بیش از 50 درصد دانشجوی دوره تحصیلات تکمیلی و کمتر از 50 درصد دانشجوی کارشناسی پذیرش می شود.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ثابت است تصریح کرد: با رشد دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه امکانات مورد نیاز این دانشجویان نیز افزایش یافته است.

وی یادآورشد: آزمایشگاه‌های دانشگاه طی چند سال اخیر تجهیز شده است به طوریکه سال گذشته در چند نوبت تجهیزات آزمایشگاهی برای آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خریداری شد و دانشگاه سیستان و بلوچستان در این زمینه با مشکلی مواجه نبوده و امکانات مورد نیاز دانشجویان تا اندازه ای تهیه شده است.

کلمات کلیدی: افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو، تحصیلات تکمیلی، دانشگاه سیستان، دانشگاه سیستان و بلوچستان، اخبار جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان، ارشد دانشگاه سیستان و بلوچستان، دکتری دانشگاه سیستان و بلوچستان

آمار بازدید: 335 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image