ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان تغییر کرد (7 شهریور 92)

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان تغییر کرد (7 شهریور 92)

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان شب گذشته تغییر کرد و سرپرست جدید این دانشگاه امروز در نخستین همایش روسای دانشگاههای کشور در دولت یازدهم حضور یافت.


به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته محمد اسماعیل همدانی گلشن - رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با حکم جعفر توفیقی تغییر کرد. همچنین توفیقی، طی حکمی سید محمود مدرس هاشمی، دانشیار دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان را به سمت سرپرست این دانشگاه منصوب کرد.

مدرس هاشمی امروز در همایش روسای دانشگاههای کشور حضور یافت.

کلمات کلیدی: رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، اخبار جدید دانشگاه صنعتی اصفهان، برکناری رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان، محمد اسماعیل همدانی گلشن

آمار بازدید: 426 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
یک اتساد دانشگاه صنعتی اصفهان آدينه ۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۷

من حامی و سخنگوی آقای همدانی نیستم و معتقدم مثل خیلی از روسای دیگه هم کار کرد و هم اشتباه داشت. ولی اینها مگه رای گیری یا حداقل نظرسنجی کردند که ببینید اکثریت با کیه؟ مگه بیشترین شعار این آقایان مشورت و در نظر گرفتن نظرات اساتید برای انتخاب رئیس دانشگاه نبود؟ پس چی شد؟ من البته نظر منفی در باره رئیس جدید ندارم قبل از اینکه روشش و کارهایش را ببینم. با این حال اینکه ما اساتید از سایتها ببینیم رئیس دانشگاهمون کی شده اون هم چند روز بعد از این قضیه خحالت اوره. اگه برای هرکسی خجالت آور نباشه حد اقل برای مدعیان مشورت و تدبیر و اعتدال هست!