ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رییس دانشگاه کشاورزی ساری خبر داد: احداث پردیس بین‌الملل دانشگاه (مرداد 91)

رییس دانشگاه کشاورزی ساری خبر داد: احداث پردیس بین‌الملل دانشگاه (مرداد 91)

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز واحدهای فناور رشد و سازمان صنعت و معدن خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مازندران، کریم سلیمانی با بیان اینکه دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی تنها دانشگاه تخصصی استان است اظهار داشت: هرساله 160 دانشجوی دکترا داریم که می‌توانند 160 مسئله استان را حل کنند و باید از این ظرفیت در مازندران استفاده شود.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون یک میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای دانشگاه اختصاص داده شده که این میزان اعتبار بین 80 آزمایشگاه تخصصی و 10 مزرعه آموزشی و سه مرکز رشد تقسیم شده است.

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری تصریح کرد: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری مجری طرح تحقیقات پروژه ملی استفاده از آب شور در مصارف کشاورزی، صنعتی و شرب در کشور شده است و دیگر آب شور و غیرمتعارف نخواهیم داشت.

سلیمانی به همکاری این دانشگاه با پروژه‌های ملی اشاره کرد و افزود: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی در سه پروژه ملی در رابطه با پروژه‌های خشکسالی دانشگاه شهید بهشتی، پروژه آبخیزداری دانشگاه گرگان و پروژه‌های پسماند با دانشگاه تهران همکاری اصلی دارد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی بحث جدی است و فرصت خوبی برای بخش کشاورزی است تا این تحریم‌ها و تهدیدها را بشکنیم تا این جنگ ناجوانمردانه به نفع ملت ایران تمام شود چرا که علم، ابداعات و اختراعات برای کشور ما قدرت می‌آورد تا بحران کشور پشت‌سر گذاشته شود.

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری افزود: مرکز رشد ما هنوز فضای واقعی ندارد و در فضای مجازی فعالیت می‌کند که متعلق به محیط زیست است .

سلیمانی ادامه داد: مکان و زمان برای کار علمی مهم نیست و سازمان صنعت و معدن و تجارت باید با مرکز رشد ارتباط بیشتری داشته باشد.

وی از احداث پردیس بین‌الملل دانشگاه در این واحد با بهترین کیفیت آزمایشگاهی خبرداد و گفت: این پردیس به عنوان واحد استاندارد و بین‌المللی دانشجو خواهد پذیرفت.

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز واحدهای فناور رشد و سازمان صنعت و معدن خبر داد.

کلمات کلیدی: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دانشگاه کشاورزی ساری، دانشگاه ساری، پردیس بین‌الملل دانشگاه دانشگاه ساری

آمار بازدید: 733 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image