ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی کمبود فضای آموزشی چالش جدی دانشگاه‌های آفریقای جنوبی (23 شهریور 92)

کمبود فضای آموزشی چالش جدی دانشگاه‌های آفریقای جنوبی (23 شهریور 92)

در حالی که به تدریج مهلت پذیرش داوطلبان جدید در دانشگاه‌های آفریقای جنوبی به پایان می‌رسد، وزارت آموزش عالی این کشور خود را برای تهیه فضای تحصیلی مورد نیاز صدها هزار دانشجوی پذیرش شده که به دلیل کمبود فضای آموزشی کافی باید در سرما بمانند، آماده می‌کند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ به رغم اینکه چهار هفته تا پایان مهلت پذیرش دانشگاه‌های این کشور باقی مانده اما تا این لحظه تعداد درخواست‌های داوطلبان که از سوی بسیاری از دانشگاه‌های اصلی آفریقای جنوبی پذیرفته شده‌اند، خیلی بیشتر از فضاهای آموزشی موجودبوده است.



«دانشگاه ویتس» در «گائوتنگ» تاکنون 34 هزار تقاضای پذیرش دریافت کرده در حالی که ظرفیت پذیرش تنها 5500 دانشجو را دارد.



«دانشگاه پرتوریا» نیز تاکنون بیش از 30 هزار درخواست پذیرش دریافت کرده در حالی که تنها ظرفیت 16 هزار و 500 دانشجو را دارد.



همچنین «دانشگاه ژوهانسبورگ» نیز تاکنون 40 هزار درخواست پذیرش داشته در حالی که ظرفیت واقعی آن برای پذیرش دانشجو تنها 10 هزار و 800 نفر است.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتی ورلد نیوز، اداره مرکزی پذیرش دانشجویان در آفریقای جنوبی نیز اعلام کرد که تعداد درخواست‌های پذیرشی که دریافت کرده بسیار بیشتر از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها بوده است.


کلمات کلیدی: کمبود فضای آموزشی، چالش جدی دانشگاه‌های آفریقای جنوبی، دانشگاه‌های آفریقای جنوبی، دانشگاه ژوهانسبورگ، دانشگاه پرتوریا، دانشگاه ویتس

آمار بازدید: 355 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image