ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برکناری رییس دانشگاه امیرکبیر صحت ندارد/ معاون پژوهشی وزارت علوم تغییر کرد (4 مهر 92)

برکناری رییس دانشگاه امیرکبیر صحت ندارد/ معاون پژوهشی وزارت علوم تغییر کرد (4 مهر 92)

سرپرست وزارت علوم درباره برخی شنیده‌ها مبنی بر برکناری رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: برکناری رییس این دانشگاه صحت ندارد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، دکتر جعفر توفیقی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه معاون پژوهشی وزارت علوم تغییر کرده است، اظهار کرد: قصد داریم از وحید احمدی که عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس است استفاده کنیم هرچند که دکتر مهدی نژاد انسان پرتلاش و با سابقه‌ای بودند اما باید فضا را آماده کنیم که انسان‌های توانمند و شایسته دیگری نیز وارد عرصه فعالیت شوند و ابعاد جدید کاری را دنبال کنند.


وی افزود: دکتر مهدی نژاد استعفا نداده است، بلکه ما با اجازه و مشورت وی نسبت به این تغییر اقدام کردیم.


توفیقی درباره مسئولیت احتمالی دیگر دکتر مهدی نژاد معاون سابق پژوهشی وزارت علوم گفت: او به عنوان هیات علمی دانشگاه مالک اشتر به فعالیت خود ادامه خواهد داد و در مورد سایر مسئولیت‌ها برای وی بعدا صحبت می‌شود.


سرپرست وزارت علوم همچنین درباره احتمال تغییر در معاونت‌های آموزشی و فرهنگی وزارت علوم نیز تصریح کرد: در این باره مشغول رایزنی هستیم که اگر به جمع بندی رسیدیم اقدام می‌کنیم.


وی همچنین با بیان اینکه وزارت علوم مسئول حمایت از بخش دولتی و غیردولتی آموزش عالی است گفت: ‌دانشگاه آزاد مهمترین و بزرگترین دانشگاه غیر دولتی است که ما نیز برنامه حمایت از این دانشگاه را داریم.

کلمات کلیدی: برکناری رییس دانشگاه امیرکبیر، رییس دانشگاه امیرکبیر، معاون پژوهشی وزارت علوم، برکناری معاون پژوهشی وزارت علوم

آمار بازدید: 274 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image