ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه کشاورزی رامین خوزستان (5 مهر 92)

پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه کشاورزی رامین خوزستان (5 مهر 92)

رییس دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین خوزستان با اشاره به توقف یک‌ ساله پروژه‌های عمرانی دانشگاه به علت عدم تخصیص منابع، گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها حداقل به 2.5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.




عبدالامیر معزی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره علت افتتاح‌نشدن پروژه‌های عمرانی دانشگاه، اظهارداشت: ساختمان دو دانشکده علوم دامی و کشاورزی تقریباً تکمیل شده‌ است و پروژه سلف‌سرویس هم از نظر ساختمان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است، اما این ساختمان‌ها به علت تجهیزنشدن و عدم آماده‌سازی محوطه دسترسی، قابل بهره‌برداری نیستند.



وی با اشاره به درخواست دانشگاه برای اختصاص اعتبار از محل نهاد ریاست‌جمهوری به این طرح‌ها در قالب طرح‌های مهر ماندگار، تصریح کرد: متأسفانه با این درخواست موافقت نشد در حالی‌ که در صورت قراردادن این پروژه‌ها در فهرست طرح‌های مهر ماندگار، تنها 45 روز زمان برای تکمیل پروژه‌ها نیاز بود و با این کار حدود 15 هزار مترمربع فضای عمرانی در دانشگاه قابل استفاده می‌شد.



رییس دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین خوزستان با بیان این‌که به‌ علت عدم تخصیص بودجه عمرانی در سال گذشته این پروژه‌ها کاملاً راکد ماندند، درباره زمان آغاز عملیات عمرانی این طرح‌ها، گفت: این پروژه‌ها در دهه 80 کلید خورد و در حال حاضر 2 سال از تکمیل ساختمان آن‌ها می گذرد، اما حدود یک سال است که عملیات تکمیل آنها متوقف شده است و بهره‌برداری از ساختمان صرف بدون تجهیزات، بی‌معنی است و به‌همین دلیل این پروژه‌ها افتتاح نشدند.

کلمات کلیدی: پروژه‌های نیمه‌تمام، دانشگاه کشاورزی، دانشگاه رامین خوزستان، دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین خوزستان، پروژه‌های عمرانی

آمار بازدید: 359 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image