ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ابراز رضایت نمایندگان مجلس از معرفی توفیقی به عنوان وزیر علوم (13 مهر 92)

ابراز رضایت نمایندگان مجلس از معرفی توفیقی به عنوان وزیر علوم (13 مهر 92)

معاون حقوقی وپارلمانی وزارت علوم با اشاره به دیدار دکتر توفیقی با نمایندگان مجلس در مجلس شورای اسلامی، گفت: در این دیدار نمایندگان از اینکه دکتر توفیقی به عنوان وزیر علوم به مجلس معرفی می‌شود، ابراز رضایت کردند.



دکتر نصیری قیداری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه طبق اطلاع رسانی قبلی روز سه‌شنبه نهم مهر ماه دکتر توفیقی در دفتر دولت مجلس حضور یافت، اظهار کرد: این گونه دیدارها معمولا بدون تشریفات مرتب انجام می‌شود که با توجه به شخصیت متواضعانه دکتر توفیقی زیاد به حوادث نپرداختیم و از لحظه ورود تبادل نظره و درخواست‌های متقابل صورت گرفت.


وی افزود: با توجه به اینکه حد نصاب حضور نمایندگان به صورت گروه‌های دو سه نفری در دفتر دولت مجلس مسائل خود را مطرح کردند.


معاون پارلمانی وزارت علوم با بیان اینکه دیدار با نمایندگان در فرصت‌های بین نماز و نهار نیز ادامه داشت، تصریح کرد: استقبال خوبی از دکتر توفیقی از سوی نمایندگان شد و وی طبق برنامه‌ریزی دیدارهایی را با دکتر حداد عادل، حجت‌الاسلام ابوترابی فرد، مهندس باهنر، آقای منادی و نمایندگان دیگر و همچنین مشاور علی لاریجانی داشت که این ملاقات‌ها تا ساعت شش عصر ادامه داشت و در مجموع روز خوب، پرکار و مفیدی بود.


نصیری قیداری دیدار مسئولان دولت نمایندگان مجلس را پیش زمینه ایجاد فضایی مثبت و خوب دانست و گفت: در این دیدار نمایندگان از اینکه دکتر توفیقی به عنوان گزینه وزارت علوم معرفی خواهند شد، ابراز رضایت می‌کردند.


وی همچنین از دیدار توفیقی با کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، کشاورزی و اجتماعی به دعوت این کمیسیون‌ها خبر داد و اظهار کرد: فراکسیون دانشگاهیان مجلس نیز برای هفته آینده ما را دعوت کرده‌اند، همچنین صحبت‌های مقدماتی با فراکسیون‌ها، فرهنگیان، زاگرس و برخی مجامع استانی نیز در حال انجام است.

کلمات کلیدی: نمایندگان مجلس، توفیقی، وزیر علوم، وزیر علوم جدید

آمار بازدید: 449 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image