ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی آخرین وضعیت اجرای آیین نامه کاردانی به کارشناسی در دانشگاهها/ تمایل دانشجویان به حذف نمره افتاده از کارنامه (11 آبان 92)

آخرین وضعیت اجرای آیین نامه کاردانی به کارشناسی در دانشگاهها/ تمایل دانشجویان به حذف نمره افتاده از کارنامه (11 آبان 92)

مدیر دفتر برنامه ریزی وزارت علوم، با بیان اینکه دانشجویان و دانشگاهها از اجرایی شدن آیین نامه کاردانی و کارشناسی رضایت دارند، گفت: دانشجویان نسبت به حذف نمره افتاده از کارنامه تمایل دارند.


سعید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت اجرایی شدن آیین نامه جدید کاردانی کارشناسی در دانشگاههای کشور، گفت: بر اساس گزارشهایی که از دانشگاهها رسیده این آیین نامه برای تمام ورودیهای مقاطع کاردانی و کارشناسی سال 91 به بعد لازم الاجرا است اما برای ورودیهای قبل از 91، اجرای آن با توجه به شرایط دانشگاهها قابل بررسی است.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارش اعتراضی درباره دانشجویان ورودی 91 به بعد در خصوص اجرای این آیین نامه به وزارت علوم نرسیده است، اظهار داشت: دانشجویان و دانشگاهها از اجرای این آیین نامه کاملاً راضی هستند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت علوم درباره اجرای این آیین نامه برای آن دسته از دانشجویانی که ورودی قبل از 91 هستند، گفت: برخی دانشجویان تمایل داشتند نمره افتاده شان بر اساس ضوابط آیین نامه جدید از کارنامه شان خارج شود اما برخی دانشگاهها برای تعمیم این آیین نامه در خصوص ورودیهای قبل از 91 ممانعت می کردند که وزارت علوم در این زمینه ورود پیدا کرد.

قدیمی ادامه داد: پس از بررسیهای به عمل آمده مشخص شد در اجرایی نشدن برخی موارد حق با دانشگاهها بوده اما در سایر موارد می شد دانشگاهها را در عملی کردن این آیین نامه متقاعد کرد.

به گزارش مهر، آیین نامه جدید کاردانی و کارشناسی دانشگاهها سال تحصیلی گذشته به دانشگاههای کشور ابلاغ شد، بر اساس این آیین نامه با رعایت برخی ضوابط و مقررات نمره افتاده از کارنامه دانشجو حذف می شود.

همچنین طبق ماده دیگر این آیین نامه، دانشجویان موظف هستند در صورتیکه نتوانند درسی را برای دومین بار بگذرانند، باید برای گذراندن این درس مبلغی به دانشگاه پرداخت کنند.

کلمات کلیدی: آیین نامه کاردانی به کارشناسی، دانشگاهها، تمایل دانشجویان به حذف نمره افتاده، حذف نمره از کارنامه، نمره

آمار بازدید: 489 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image