ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جشنواره اخترعات دماوند در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود (27 آبان 92)

جشنواره اخترعات دماوند در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود (27 آبان 92)

رئیس دانشگاه گیلان گفت: پنجمین جشنواره اختراعات دماوند با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی‌فناوری رئیس جمهور در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عبدالله حاتم‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجمین جشنواره اختراعات دماوند ویژه استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، تهران، البرز، سمنان و قزوین با میزبانی دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مذکور با همت بنیاد نخبگان گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش اختراعات و تجاری‌سازی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه گیلان ادامه داد: مخترعانی که بالغ بر پنج سال از مدت زمان ثبت اختراع آنها گذشته باشد و ساکن یکی از استان‌های مذکور هستند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در این جشنواره 125 نفر از مخترعان و نوآوران آثار خود را به نمایش می‌گذارند که مورد داوری اساتید مختلف از هفت استان ذکر شده قرار می‌گیرند.

حاتم‌زاده تصریح کرد: پس از ارزیابی‌های انجام شده آثار برتر در مرحله تجاری‌سازی به تولید انبوه می‌رسد و محدودیتی به لحاظ انتخاب آثار برگزیده نداریم.

به گفته وی، پنجمین جشنواره اختراعات دماوند در گیلان در قالب 154 غرفه و به مدت دو روز از ساعت 9 صبح تا 6 عصر در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه گیلان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره مذکور با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی‌فناوری رئیس جمهور در دانشگاه گیلان خبر داد.

کلمات کلیدی: جشنواره اخترعات، اختراعات دماوند، دانشگاه گیلان، اختراع، اکتشاف

آمار بازدید: 344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image