ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد کار احداث ساختمان جدید دانشگاه آزاد شادگان آغاز می‌شود (4 آذر 92)

کار احداث ساختمان جدید دانشگاه آزاد شادگان آغاز می‌شود (4 آذر 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شادگان گفت: کار احداث ساختمان جدید این دانشگاه به زودی آغاز می‌شود.


عبدالکریم آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به مهمترین مشکل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: نبود یک زمین مناسب و کمبود فضای آموزشی در دانشگاه مهمترین مشکل دانشگاه آزاد اسلامی در شادگان است.

وی در خصوص زمین واگذار شده از سوی مسکن و شهرسازی برای ساخت دانشگاه آزاد این شهرستان تصریح کرد: این زمین متاسفانه از مرکز شهر دور بوده و به همین علت برای ساخت دانشگاه آزاد شادگان مناسب نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شادگان همچنین از پیگیری خرید یک زمین مناسب برای دانشگاه آزاد واحد شادگان خبر داد و عنوان کرد: در آینده‌ای نزدیک مکان این زمین اعلام و کار احداث ساختمان جدید این دانشگاه خواهد شد.

وی با اشاره به علت تاخیر در صدور احکام دانشجویان این دانشگاه به ویژه فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی ادامه داد: یکی از دلایل تأخیر صدور این مدارک این بود که دانشگاه شادگان زیر نظر ماهشهر بوده و دانشگاه ماهشهر برای صدور مدارک تعلل کرده است.

آلبوغبیش همچنین عنوان کرد: در حال حاضر پس از پیگیری‌های مکرر، برخی از احکام فارغ التحصیلان رسیده است و برخی دیگر ظرف چند روز آینده صادر می‌شوند.

وی در پایان ضمن گلایه‌مندی از عدم همکاری برخی ادارات و نهادهای دولتی، تعامل مسئولان با دانشگاه آزاد را خواستار شد و از آنان خواست به دانشگاه آزاد به چشم نهاد غیردولتی نگاه نکنند.

کلمات کلیدی: ساختمان جدید، دانشگاه آزاد شادگان

آمار بازدید: 411 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image