ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش پروژه‌هاي عمرانی دانشگاه پيام نور اراک به بهره‌برداری رسید ( 8 شهریور 91)

پروژه‌هاي عمرانی دانشگاه پيام نور اراک به بهره‌برداری رسید ( 8 شهریور 91)

پروژه‌هاي عمرانی دانشگاه پيام نور اراک با حضور فرماندار اراك و معاون برنامه‌ريزي استانداري مركزي افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه مركزي، محمدرضا عاشوري معاون برنامه‌ريزي استانداري مركزي در مراسم افتتاح پروژه‌هاي دانشگاه پيام نور اراك، اظهار كرد: وضعيت امروز دانشگاه پيام نور نسبت به 4 سال گذشته وضعيتي مافوق تصور است و اين بسيار ارزشمند و مايه اميد است.

وي افزود: در استان مركزي حدود 32 هزار دانشجوي دانشگاه پيام نور وجود دارد كه 8 هزار نفر آنها در شهر اراك مشغول به تحصيل هستند.

عاشوري تصريح كرد: ما امروزه براي برخي از روستاها ميلياردها تومان براي توليد و نگهداشت جمعيت هزينه مي‌كنيم اما بعد از صرف هزينه‌ها جمعيت روستايي از روستاها خارج مي‌شوند و تمام هزينه از دست مي‌رود.

وي افزود: در استان مركزی فقط 93 صدم در صد رشد جمعيت داريم و اين به اين معناست كه در 30 سال آينده با جمعيت پير مواجه هستيم و نيروي كار به صفر خواهد رسيد اين در حالي است كه شهرهاي استان شهرهايی هستند که افراد از آنها مهاجرت می‌کنند و تمام هزينه‌هايي كه براي توليد و نگهداشت جمعيت مي‌شود از بين مي‌رود.

عاشوري عنوان كرد: ميزان بهره‌وري ما در استان 1.96- درصد است و براي رفع اين مشكلات نيازمند كمك‌هاي دانشجويان، اساتيد و دانشگاهيان هستيم اما براي افزايش بهره وري چه بايد كرد؟ ما نيازمند اين هستيم كه براي افزايش بهره‌وري و كاهش اتلاف منابع برخي از دروس را مجازي كنيم در حال حاضر 2 رشته به صورت مجازي ارائه مي‌شود و براي رسيدن به اين هدف بايد كارهاي بيشتري انجام داد.

گفتني است: در اين مراسم كارگاه رشته فني مهندسي براي رشته‌هاي مكانيك، عمران، صنايع و مكانيك خودرو افتتاح شد و همچنين پروژه به‌سازي سلف دانشگاه كه طي 2.5 ماه به منظور بالابردن سطح بهداشتي انجام شده است در دو بخش با ظرفيت145نفر به بهره‌برداري رسيد.

همچنين، پروژه برق اضطراري كه بعد از قطع برق ظرف 10 ثانيه برق وارد مدار مي‌شود هم راه‌اندازي شد و شبكه آبياري قطره‌اي نيز كه 32 هزار متر فضا سبز دانشگاه را دربر مي‌گيرد و قابليت ذخيره آب در 30 متر مكعب را دارد به بهره برداري رسيد.

ساختمان كارگاه فني مهندسي دانشگاه نیز با بودجه استاني به مساحت يك هزار 600 متر مربع در 2 طبقه تا دهه فجر سال جاري به بهره برداري خواهد رسيد.

کلمات کلیدی: دانشگاه پيام نور اراک، دانشگاه پیام نور، افتتاح پروژه‌هاي عمرانی دانشگاه پيام نور اراک

آمار بازدید: 408 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image