ارتباط مستقیم با 30946 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه آیلتس 6 بگیریم + زمان لازم و سریعترین راه گرفتن آیلتس ۶

چگونه آیلتس 6 بگیریم + زمان لازم و سریعترین راه گرفتن آیلتس ۶

به اشتراک گذاری


در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه نمره آیلتس ۶ بگیریم توضیح داده شده است. همچنین مدت زمان لازم برای گرفتن آیلتس ۶ و راهکارهای مفید و سریعترین روش گرفتن نمره آیلتس ۶ توضیح داده شده است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه نمره آیلتس بالا بگیریم؟ (تجربیات بهترین اساتید)


نحوه گرفتن نمره آیلتس ۶


یکی از مهمترین و معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی آزمون آیلتس است. آزمون آیلتس با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج https://www.cam.ac.uk/، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می‌شود. اگر قصد مهاجرت کاری یا تحصیلی دارید، اکثر شرکت ها و دانشگاه های معتبر مدرک آیلتس با نمره ۶ و بالاتر را لازم دارند. نمره آیلتس از ۹ محاسبه می شود و گرفتن نمره ۶ در آن، اگر حداقل سطح زبان متوسطی داشته باشید، زیاد سخت و زمان بر نخواهد بود.


برای موفقیت در آزمون آیلتس باید از جنبه های مختلف سطح زبان انگلیسی خودتان را تقویت نمایید. به عبارت دیگر باید در هر چهار مهارت writing، reading، listening و speaking خودتان را به سطح مناسب و قابل قبولی برسانید. این چهار مهارت مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت با میانگین گرفتن یک نمره کلی و overall به عنوان نمره آیلتس شما ارائه می گردد.



برای اینکه به راحتی بتوانید به نمره ۶ آیلتس برسید استفاده از کتابها و منابع مناسب، در نظر گرفتن زمان کافی برای مطالعه، استفاده از مشاوره اساتید مجرب Ielts و ... می تواند مفید باشد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید خوب و با تجربه ای حضور دارند که در زمینه موفقیت در آیلتس و گرفتن نمره ۶ و بالاتر می توانید از مشاوره و کلاس های خصوصی ایشان استفاده کنید.



به منظور مشاهده لیست کامل مدرسین برجسته آیلتس بر روی عبارت تدریس خصوصی آیلتس کلیک کنید.


آزمون آیلتس شامل دو نوع دانشگاهی Academic و آموزش عمومی General training است که گونهٔ آکادمیک برای ورود به دانشگاه‌ها مورد نیاز می‌باشد. به صورت کلی نمره آیلتس ۶ به بالا خوب در نظر گرفته می شود. البته اگر قصد مهاجرت کاری و تحصیلی دارید باید از شرکت یا دانشگاه مورد پذیرش خودتان نمره آیلتس مد نظرشان را بپرسید. اگر می خواهید اطلاعات بسیار کامل و خوبی در زمینه آزمون آیلتس بدست آورید بر روی این لینک کلیک نمایید. در مقاله مدرس آنلاین آیلتس و 10 بهترین استاد آیلتس ایران هم تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس را معرفی نموده ایم که می توانند به شما در این زمینه مشاوره بدهند و کمک کنند. آدرس سایت رسمی آیلتس هم http://ielts.org/ می باشد.



مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: دانلود رایگان فیلم آموزش آیلتس به زبان فارسی از مبتدی تا پیشرفته


آیلتس ۶ چیست و نمره ۶ ایلتس چه سطحی است


در سایت ویکی پدیا به وضوح و دقیق در رابطه هر سطح و نمره ای از آزمون آیلتس توضیح داده شده است. اگر می خواهید بدانید آیلتس ۶ چیست و چه سطحی است، توضیح سایت ویکی پدیا را عیناً اینجا ارائه می کنیم. شخصی که موفق به گرفتن نمره ۶ آیلتس شده است این ویژگی ها را دارد: علی‌رغم بعضی بی‌دقتی‌ها، عدم تناسب‌ها، و نافهمی‌ها، در کل دارای مهارت مؤثر زبانی است. قادر به استفاده و فهم زبان نسبتاً پیچیده به ویژه در موقعیت‌های آشنا می‌باشد. مشاهده نمونه فیلم آموزش زبان انگلیسی و آیلتس با موضوع تفاوت آیلتس 6 و آیلتس 7 توسط معلم خصوصی IELTS مجرب هم در زمینه کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نمره 6 آیلتس مفید است. با توجه به مطالب ذکر شده، واضح است که شخصی با نمره آیلتس ۶ در خد خوب و قابل قبولی بر زبان انگلیسی تسلط دارد و می تواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. آزمون آیلتس در ایران توسط سازمان IDP و موسسات دیگر در شهرهای تهران، تبریز، شیراز و ... برگزار می گردد. در تصویر زیر توضیح کامل مربوط به نمرات آیلتس از 0 تا 9 ارائه شده است.



کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی و آموزش آیلتس


برنامه ریزی برای آیلتس ۶


برای موفقیت در هر کاری و از جمله در آزمون آیلتس داشتن برنامه ریزی بسیار مهم است. البته اگر از یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب هم در این زمینه کمک بگیرید بسیار موثر است. در برنامه ریزی ای که برای موفقیت در آزمون IELTS انجام می دهید باید مطالعه، مرور، شرکت در کلاس، استراحت و ... را در نظر بگیرید. اینکه برنامه ریزی شما چگونه باشد و بیشتر روی کدام بخش ها تمرکز داشته باشید به وضعیت فعلی شما خیلی زیاد بستگی دارد. در ضمن، زمان باقی مانده تا آزمون را هم باید در نظر بگیرید.


به عنوان مثال اگر در رایتینگ ضعف زیادی دارید باید زمان بیشتری را برای تقویت رایتینگ اختصاص دهید. اگر ریدینگ و لیسنینگ شما خوب است و نمی توانید حرف بزنید باید روی اسپیکینگ خودتان بیشتر کار کنید. در مقاله 16 بهترین معلم زبان برای اسپیکینگ زبان انگلیسی تعدادی از اساتید مجرب اسپیکینگ آیلتس و زبان انگلیسی را معرفی نموده ایم. باز هم تاکید می کنیم که در کنار داشتن شخص، استاد و مشاوری که خودش مسیر را با موفقیت طی کرده است و در آزمون آیلتس نمره عالی گرفته است بسیار مفید است. مهمترین بخش برنامه ریزی برای موفقیت در آزمون آیلتس و گرفتن نمره 6 به بالا این است که زمان کافی برای مطالعه و مرور در نظر بگیرید. در این راستا موارد زیر را مد نظر داشته باشید:


- ضعف های خودتان را در هر مهارت تشخیص دهید.


- با توجه به زمان باقی مانده تا آزمون و هدفی که دارید تعداد ساعت مطالعه روزانه را مشخص نمائید.


- کتاب های محدود و معتبری را برای مطالعه انتخاب کنید.


- از یک مدرس و مشاور با تجربه، حرفه ای و موفق که خودش در آزمون آیلتس نتیجه گرفته است کمک بگیرید.


- با تمرکز و انگیزه بالا شروع کنید و وقت را از دست ندهید.


برای آیلتس 6 چقدر زمان لازم است؟


مدت زمان لازم برای گرفتن نمره ۶ آیلتس به سطح فعلی زبان انگلیسی شما و به مدت زمانی که برای مطالعه و مرور در نظر می گیرید بستگی دارد. برای کسب اطلاعات دقیق تر و بهتر در این زمینه مطالعه مقاله برای آیلتس 6 چقدر زمان لازم است بسیار مفید است. به عنوان مثال اگر شما زبان انگلیسی را اصلا بلد نباشید ممکن است برای گرفتن نمره 6 در آزمون آیلتس حتی 6 ماه زمان نیاز داشته باشید. در چنین شرایطی ابتدا باید زبان انگلیسی عمومی خودتان را تقویت نمائید. در حالت دیگر اگر زبان انگلیسی را تا حد مناسبی بلد هستید شاید 3 یا 4 ماه زمان برای موفقیت در آزمون لازم داشته باشید.


در حالت سوم، اگر زبان انگلیسی، لغات، گرامر و ... را تا حد متوسط و بالاتر از آن بلد هستید احتمالا با دو ماه زمان گذاشتن و شرکت در کلاس های خصوصی اساتید برجسته بتوانید به نتیجه مورد نظرتان برسید. در نهایت، اگر زبان انگلیسی را عالی بلد هستید احتمالا تنها با یک ماه زمان گذاشتن و استفاده از مشاوره و کلاس های مدرسین برجسته یا استفاده از کتاب های معتبر و ... بتوانید به نمره 6 و بالاتر برسید. دقت کنید اگر شما زبان انگلیسی را عالی بلد باشید باز هم برای آشنایی با آزمون آیلتس و تکنیکی های مورد نیاز برای پاسخ دادن به سوالات، حداقل یک ماه زمان نیاز دارید. با توجه به موارد ذکر شده، برای موفقیت در آزمون آیلتس و گرفتن نمره 6 در آن، با توجه به وضعیت فعلی خودتان و زمانی که برای مطالعه در نظر می گیرید، از 1 تا 6 ماه زمان مورد نیاز می باشد. فیلم زیر هم برای شما در این زمینه مفید خواهد بود.


حتما ببینید: فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی - تعداد جلسات لازم برای یادگیری مکالمه زبان و موفقیت در آزمون آیلتس


سریعترین راه گرفتن آیلتس 6


بدون اغراق می توان گفت که سریعترین راه گرفتن آیلتس 6 این است که با یک معلم خصوصی IELTS عالی و حرفه ای کلاس داشته باشید. دقت کنید، این راهکار را به این دلیل نمی گوییم که بخواهید از همین سایت ایران مدرس از خدمات تدریس خصوصی استفاده نمائید. بلکه، وقتی شما در کنار یک مدرس مجرب قرار می گیرید و ایشان اطلاعات و تجربیات خودشان را به شما منتقل می نمایند مسلما زودتر و سریع تر نتیجه خواهید گرفت. در مقاله چگونه آیلتس 7 بگیریم هم این نکته را توضیح داده بودیم. خصوصا اگر استادی را انتخاب کرده باشید که خودشان نمره 7 یا 8 را در آزمون آیلتس گرفته باشند، در چنین شرایطی کلاس ها بسیار مفید و موثر خواهد بود.


اگر بخواهید خودتان مطالعه کنید و از کتاب یا کلاس های گروهی استفاده نمائید هم ممکن است نتیجه بگیرید. اما اگر در جستجوی سریعترین روش ممکن هستید حتما کلاس خصوصی بهترین گزینه است. کلاس های خصوصی شخصی سازی می شوند و معلم خصوصی با توجه به شرایط فعلی شما و زمانی که در اختیار دارید کوتاهترین مسیر را به شما می گوید و سعی و خطا و اشتباه را در مسیر ندارید. البته باید در انتخاب مدرس خصوصی خودتان بسیار دقت کنید. در مقالات زیر بهترین مدرسین آیلتس را معرفی نموده ایم.


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


۱۰ بهترین استاد رایتینگ آیلتس


بهترین اساتید آیلتس تهران، لیست 20 استاد مسلط و عالی آیلتس در تهران


آیلتس 6 در یک ماه


رسیدن به نمره آیلتس ۶ در یک ماه ممکن است اگر سطح زبان فعلی شما متوسط به بالا باشد و در کلاس های خصوصی اساتید برجسته حاضر شوید. اگر سطح زبان شما ضعیف و در حد مقدماتی است زمان بیشتری لازم دارید. در این حالت پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه از صفر برای آیلتس بخوانیم را بخوانید.


منابع و کتاب های معتبر آیلتس


در همین سایت ایران مدرس مقالات خوبی در زمینه معرفی بهترین منابع آیلتس ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله بهترین کتاب ها و منابع خودخوان برای موفقیت در آزمون آیلتس را بخوانید. اگر در جستجوی کتاب های عالی برای مطالعه آیلتس هستید هم مقاله 5 بهترین کتاب آمادگی آیلتس برای دانشجویان بین المللی را پیشنهاد می کنیم. البته، کتاب های زیر هم می توانند بسیار مفید باشند.


1- The Official Cambridge Guide to IELTS


2- Cambridge IELTS 14 Academic Student’s Book with Answers


3- Official IELTS Practice Materials


4- Target Band 7: IELTS Academic


5- Ace the IELTS: IELTS General


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین آیلتس


6- Collins Reading for IELTS


7- Collins Listening for IELTS


8- Collins Writing for IELTS


9- Collins Speaking for IELTS


10- Barron’s IELTS Superpack


کلام آخر


در این مقاله در رابطه با نحوه گرفتن نمره ۶ در آزمون آیلتس توضیح داده شد. امید است که مفید واقع شده باشد. با تلاش و پشتکار می توانید در کمترین زمان به نمره مورد نظر خودتان در آزمون آیلتس برسید. استفاده از کتاب ها و منابع معتبر برای آزمون آیلتس، استفاده از کلاس بهترین اساتید، برنامه ریزی دقیق و تلاش و پشتکار رموز موفقیت در آزمون IELTS هستند.


منبع: سایت ایران مدرس


آمار بازدید: 130 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image