ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه توان علمی هر دانشگاه ملاک تخصیص بودجه شود (9 بهمن 92)

توان علمی هر دانشگاه ملاک تخصیص بودجه شود (9 بهمن 92)

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اهمیت بودجه در ارتقا دانشگاه، گفت: به هر دانشگاه باید بر اساس رتبه‌بندی و توان علمی آن‌ها بودجه تخصیص یابد.




هائریان در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، باید میان دانشگاه‌ها در امر تخصیص بودجه تفاوت وجود داشته باشد به گونه‌ای که به هر دانشگاه بر اساس رتبه و توان علمی آن بودجه تخصیص داده شود و هر دانشگاه باتوجه به تعداد دانشجو و امکاناتش یودجه دریافت کند.



وی با اشاره به سابقه دانشگاه‌ها اظهار کرد: نکته‌ای دیگری که باید در تخصیص دادن بودجه دانشگاه‌ها به آن توجه کرد میزان کیفیت و سابقه دانشگاه در انجام کارهای پژوهشی و تحقیقی است. به طور مثال باید بین بودجه دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی شاهرود تفاوت وجود داشته یاشد و دانشگاهی که کارنامه درخشان تری دارد بودجه بیشتری داده شود تا بتواند کارهای خود را ارتقا دهد.



عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد بهترین راهکار برای تخصیص دادن بودجه به دانشگاه را رتبه‌بندی کردن آن‌ها و تخصیص بودجه از این طریق دانست و افزود: متاسفانه مشکل بودجه در تمام دانشگاه‌ها وجود دارد و از این رو وزارت علوم باید راهکارهای اساسی را برای رفع این معضل بیاندیشد



دکتر هائری با بیان اینکه با برطرف شدن مشکل مالی دانشگاه قطعا بسیاری از مشکلات دیگر نیز در دانشگاه برطرف می‌شود خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت جدید این مشکل از دانشگاه ها برداشته شود و دانشگاه‌ها بتوانند به جایگاه حقیقی خودشان دست یابند.

آمار بازدید: 222 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image