ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار انجمن‌های علمی حلقه‌های اتصال علم و فناوری در کشور هستند

انجمن‌های علمی حلقه‌های اتصال علم و فناوری در کشور هستند

مدیر کل دفتر هماهنگی مراکز علمی ریاست جمهوری با بیان اینکه دانشگاه باید از صحنه تکرار علم خارج شود، گفت: انجمن‌های علمی حلقه‌های اتصال علم و فناوری در کشور به حساب می‌آیند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، یارمحمد بای مدیر کل دفتر هماهنگی مراکز علمی ریاست جمهوری در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی حرکت با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی بود که در مقابل زیاده‌خواهی‌ها شکل گرفت، گفت: دانشگاه باید از صحنه تکرار علم خارج شود و انجمن‌های علمی یکی از مکان‌هایی است که می‌تواند در این راه کمک کند.

وی ادامه داد: انجمن‌های علمی حلقه‌های اتصال علم و فناوری در کشور به حساب می‌آیند.

بای خاطرنشان کرد: انجمن‌های علمی محل ترکیب تجربه‌ها و اندوخته‌هاست و همکاری، تعاون، تعامل، مراوده و انگیزه جسارت از ویژگی‌های علمی انجمن‌های علمی است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در این دولت حمایت از انجمن‌های علمی و مسابقات علمی بیشتر شود، نگاه ما به انجمن‌های علمی دانشجویی، نگاه حمایتی است.

وی با بیان اینکه باید در بحث اجرای برنامه‌های علمی تمرکززدایی کرد، افزود: باید به سمت استاندارد سازی مسابقات حرکت کنیم و به فعالیت‌های علمی توجهی جدی داشته باشیم و به فعالیت‌های علمی دانشگاه‌های مناطق محروم نیز توجه کنیم.

وی با بیان اینکه انجمن‌های علمی دانشجویی انتقال دهنده تجربه دانشگاه به درون جامعه هستند، تصریح کرد: انجمن‌های علمی باید نیازهای مردم را شناسایی کنند و در این راستا فعالیت داشته باشند.

وی در خاتمه افزود: باید به انجمن‌های علمی توجه بیشتری کرد و به فعالیت‌های آنها جدی‌تر نگاه کنیم و با حمایت از آنها مسیر رشد و پیشرفت جامعه را فراهم سازیم.

آمار بازدید: 236 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image