ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری 3 همایش بین‌المللی در کردستان

برگزاری 3 همایش بین‌المللی در کردستان

رئیس دانشگاه آزاد واحد سنندج با اشاره به برگزاری چند همایش در دانشگاه آزاد طی سال‌جاری از برگزاری هشت همایش دیگر در سال آینده خبر داد و گفت: 3 مورد از این همایش‌ها بین‌المللی خواهد بود.


به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدقربان کیانی پیش ‌از ظهر امروز در همایش بین‌المللی عمران شهری در مجتمع فجر سنندج، اظهار کرد: توسعه متوازن و همه‌جانبه در شهرها، هدف برگزاری این همایش است.

وی افزود: گسترش دانایی در برابر نادانی و دانش و خرد موجب پویایی است و برگزاری همایش‌های متعدد و هر 45 روز یک‌بار در دانشگاه آزاد واحد سنندج در همین راستا است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد سنندج تصریح کرد: پرداختن به مدیریت پایدار شهری و فناوری‌های نوین در کاربر‌های شهری، زمینه رفاه و آسایش شهروندان را به وجود می‌آورد.

کیانی با تأکید بر برنامه‌ریزی در مدیریت شهری، تصریح کرد: توسعه پایدار باید همه‌جانبه و در حوزه‌های طراحی و معماری شهری و سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی باشد.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار ساز و کار و مهندسی شهر را تعریف می‌کند، گفت: ورود فناوری نوین به بحث توسعه پایدار شهری و تقسیم این مقوله به دو موضوع رشته‌ای و فرارشته‌ای از جمله نکاتی است که باید مد نظر قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد سنندج گفت: مصالح و سازه‌های شهری، کمبود فضای مسکونی و استفاده از فناوری نوین در ساختمان، استفاده از شیوه‌های جدید در معماری را الزامی کرده است.

کیانی افزود: اگر هر سازمانی در چینش نیروهای سازمانی دخیل در کار مهندسی موفق عمل کند، می‌توان به نتایج بهتری دست یافت.

وی با اشاره به اینکه برآوردها نشان می‌دهد، آثار زیان بار زلزله در کشورهای پیشرفته اندک است، تصریح کرد: متأسفانه این اثرات در کشورهای دیگر زیاد است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد سنندج، رعایت اصول فنی و مهندسی را موجب کاهش تلفات دانست و گفت: افزایش سریع جمعیت و محدودیت منابع طبیعی موجب شده برنامه‌ریزی یک امر ضروری باشد.

کیانی هدف از برگزاری این همایش را ایجاد پیوند میان دانشمندان داخل و خارج عنوان کرد و گفت: استفاده از فنآوری‌های نوین در توسعه عمران شهری باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی حجم بالای مقالات در این همایش را نشان دهنده اهمیت و توجه جامعه به عمران شهری دانست و گفت: این مسئله نیاز امروز است که باید مورد توجه قرار داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد سنندج با اشاره به وجود 450 عضو هیئت علمی این دانشگاه اظهار کرد: 50 درصد از هیئت علمی و یک سوم از دانشجویان استان را اعضای دانشگاه آزاد تشکیل می‌دهند.

کیانی با اشاره به برگزاری چند همایش در دانشگاه آزاد طی سال جاری از برگزاری 8 همایش دیگر در سال آینده خبر داد و گفت: 3 مورد از این همایش‌ها بین‌المللی خواهد بود.

آمار بازدید: 205 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image