ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری نمایشگاه ترنم خیال با حضور دانشجویان

برگزاری نمایشگاه ترنم خیال با حضور دانشجویان

نمایشگاه ترنم خیال که در دانشگاه فرهنگ و هنر سروش سنندج دایر شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسئول نمایشگاه پیش از ظهر امروز در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه از لحاظ کمی و کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

امید محمدی گفت: این نمایشگاه سومین نمایشگاه دانشگاه فرهنگ و هنر سورش طی سال جاری است که استقبال دانشجویان از ارائه آثار به نمایشگاه نسبت به دو دوره گذشته بیشتر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 168 اثر صنایع دستی در رشته‌های مختلف شامل نقاشی، خطاطی، خوشنویسی، تصویرسازی، پیکره‌تراشی با چوب، مجسمه فوم، سفره هفت‌سین، عکاسی، معرق، تخته نرد، منبت، مشبک و غیره از 33 هنرمند از دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر سروش واحد سنندج در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

محمدی ارج‌نهادن و تقویت زیباشناسی با تاکید بر بسط و گسترش قالب‌های فرهنگی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی در محیط‌های آموزشی به ویژه دانشگاه‌ها نقش مهمی در شناسایی استعدادها و پرورش هنرمندان توانمند دارد.

وی از زبان هنر به عنوان بهترین ابزار برای معرفی فرهنگ، آداب و سنن جوامع نام برد و بیان کرد: خوشبختانه هنرمندان توانمندی در سطح استان فعالیت می‌کنند که برگزاری این نمایشگاه‌ها موجب تشویق و ترغیب آنان به کارهای بیشتر موجب می‌شود.

استاد دانشگاه فرهنگ و هنر سروش سنندج از انتخاب آثار برتر و معرفی آنها به حضور در نمایشگاه‌های استانی خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه در بین مراکز علمی کاربردی برگزار شده و نفرات برتر آن نیز به نمایشگاه استانی معرفی خواهند شد.

محمدی تصریح کرد: براساس رأی هیئت داوران یک اثر نقاشی، یک اثر گرافیک، یک اثر عکاسی، یک اثر سفره هفت‌سین و یک اثر منبت‌کاری و یک اثر مشبک‌کاری به عنوان آثار برتر معرفی می‌شوند.

وی در پایان از استمرار برگزاری این نمایشگاه‌ها در سال‌های آینده خبر داد و گفت: با توجه به استقبال قابل توجه دانشجویان و عموم از این نمایشگاه، برنامه‌ریزی برای استمرار آن در در دستور کار قرار گرفته است.

آمار بازدید: 179 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image