ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار درسنامه "اخلاق حرفه‌ای" منتشر شد

درسنامه "اخلاق حرفه‌ای" منتشر شد

درسنامه" اخلاق حرفه‌ای" تالیف مهدی شریفی، مدرس و مدیر گروه آموزشی فرهنگ و هنر موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی جهاددانشگاهی مشهد منتشر شد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، درسنامه اخلاق حرفه‌ای به انضمام "اخلاق در روابط عمومی"، " اخلاق در رسانه"، " اخلاق در تجارت" و " اخلاق در حسابداری" تالیف مهدی شریفی، مدرس و مدیر گروه آموزشی فرهنگ و هنر موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی جهاددانشگاهی مشهد از سوی نشر صالح منتشر شد.



مهدی شریفی دراین باره، با بیان اینکه این درسنامه در سه فصل "اخلاق"، "اخلاق حرفه‌ای" و "اخلاق در حیطه‌های خاص" سامان یافته ‌است، گفت: در فصل اول، چرایی زیست اخلاقی مطرح شده که در قالب پنج محور، وجوه انسان از جمله فطری بودن کمال طلبی، خردمندی، وجود بعد روانی در انسان، اجتماعی بودن و دیندار بودن مورد بحث قرار گرفته است.



این دانش‌‏آموخته فلسفه اخلاق افزود: در ادامه فصل نخست، محور اخلاق چیست؟ با در نظر داشتن اخلاق به معنای خلق و خوی و الگوی رفتاری، اخلاق به مثابه فضیلت و اخلاق به مثابه یک علم مورد بحث قرار گرفته است؛ پایان بخش فصل نخست نیز به موضوع چگونگی اخلاقی زیستن اختصاص دارد که از بعد معرفت، ارادت و عمل، منابع هنجارگذار، از بعد رفع موانع، استفاده از عوامل لاهوتی و ناسوتی، اسوه اخلاقی و بهر‌مندی ازهوش توضیح داده شده است.



وی گفت: فصل دوم به بحث "اخلاق حرفه‌ای" اختصاص دارد که در این فصل به سه سوال چرایی توجه به اخلاق حرفه‌ای، چیستی اخلاق حرفه‌ای و چگونگی تسلط و عمل به اخلاق حرفه‌ای پاسخ داده شده ‌است. فصل سوم نیز با عنوان "اخلاق در حیطه های خاص" به اخلاق در روابط عمومی، اخلاق در رسانه، اخلاق در تجارت و اخلاق در حسابداری اختصاص دارد.



شریفی، مدرس و مدیر گروه آموزشی فرهنگ و هنر موسسه آموزش عالی علمی –کاربردی جهاددانشگاهی مشهد یادآور شد: به زودی درسنامه اخلاق حرفه ای به انضمام "اخلاق در گردشگری" و "اخلاق در فناوری اطلاعات و ارتباطات" به چاپ خواهد رسید.

آمار بازدید: 321 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image