ارتباط مستقیم با 30967 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فعالیت 2500 فرقه انحرافی در فضای سایبر و غیرسایبری

فعالیت 2500 فرقه انحرافی در فضای سایبر و غیرسایبری

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: 2500 فرقه انحرافی در فضای سایبر و غیرسایبر فعالیت دارند.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حجت‎الاسلام خدایی در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی توجیهی رسم هجرت در محل دانشکده بهداشت و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی در خرم‎آباد خودسازی را به عنوان اولین مولفه اعمال مدیریت جامع کیفیت در اردوهای جهادی برشمرد و افزود: امام خمینی(ره) تا سن 40 سالگی در حرکت‎های اجتماعی بروز و ظهور نداشت و بیشتر فعالیتشان در عرصه خودسازی بوده است.

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) در سن 40 سالگی کتاب عرفان الهدایة که معطوف به خودسازی است را نوشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بالا بردن معرفت و تعمیق شناخت نسبت به اهل بیت را از مولفه‎های خودسازی برشمرد و تصریح کرد: اگر عمق عرفان و معرفت انسان بالا نباشد به نگاه وهابیت دچار می‎شود.

حجت‎الاسلام خدایی اضافه کرد: سلفی‎ها توحید را از امام علی(ع) و ائمه نگرفته‎اند به همین دلیل می‎گویند خداوند را در این دنیا نمی‎توان دید اما در آن دنیا به صورت جسم ظاهر می‎شود.

وی به فعالیت 2500 فرقه انحرافی در فضای سایبر و غیرسایبر اشاره کرد و گفت: این فرق در مقابل توحید، شرک در مقابل نبوت و امامت، حکمت و عقل خودبنیان بریده از وحی و در مقابل معاد تناسخ را مطرح می‎کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان از برنامه‎ریزی به عنوان دومین مولفه اعمال مدیریت جامع کیفیت در اردوهای جهادی نام برد و افزود: در برخی از اردوهای جهادی با ضعف برنامه‎ریزی مواجه هستیم.

حجت‎الاسلام خدایی تحقیق در خصوص منطقه مورد نظر برای برگزاری اردوی جهادی را ضروری دانست و اظهار کرد: برای شناخت درست گروه‎های جهادی از مناطق باید اتاق فکری متشکل از مسئولان، جوانان، بزرگان و ریش سفیدان و روحانی هر منطقه تشکیل شود.

وی بر ضرورت کیفیت بخشی به اردوهای جهادی تاکید و تصریح کرد: باید نمادهای دینداری در مناطق محروم معرفی شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان اضافه کرد: دینی که به ما می‎گوید نگاه به نامحرم حرام است همان دین نیز می‎گوید باید محیط زیست را پاکیزه نگه داریم اما متاسفانه در برنامه‎ریزی‎ها از این مساله غافل می‎شویم.

خدایی خواستار پاکسازی محیط روستاها از آلودگی‎های زیست محیطی توسط دانشجویان جهادی شد و افزود: دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که با کمک دانشجویان جهادی تمام مبادی ورودی شهر خرم‎آباد را از آلودگی‎های زیست محیطی پاکسازی کند.

وی مدیریت را به عنوان سومین مولفه اعمال مدیریت جامع کیفیت در اردوهای جهادی معرفی کرد و گفت: مدیریت در اردوهای جهادی باید به گونه‎ای باشد که کسی احساس بی‎فایدگی نکند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان اظهار کرد: نباید مدیریت اردوهای جهادی را مانند مدیریت پروژه‎های کلنگ‎ زده شده‎ای که پس از مدتی نیمه‎کاره رها می‎شوند، رها کنیم.

خدایی با اشاره به اینکه ضعف ارزیابی به عنوان چهارمین مولفه اعمال مدیریت جامع کیفیت در اردوهای جهادی است، تصریح کرد: متاسفانه عملیات‎های جدید با عملیات‎های قدیم ارتباطی ندارند و تجربیات عملیات‎های قدیمی به عملیات‎های جدید منتقل نمی‎شوند.

وی معنویت، ارتباط با خدا و خلوص را به عنوان یکی دیگر از مولفه اعمال مدیریت جامع کیفیت در اردوهای جهادی برشمرد و اضافه کرد: اگر دانشجوی جهادی ما به عطر معنویت معطر نباشد قطعاً آن جوان روستایی نیز از او تاثیری نخواهد گرفت؛ بنابراین در اردوهای جهادی باید آموزه‎های دینی را رعایت کرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 63 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image