ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد همگرایی بیشتر دانشگاه آزاد و دولت در دهه چهارم عمر دانشگاه

همگرایی بیشتر دانشگاه آزاد و دولت در دهه چهارم عمر دانشگاه

آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن با حضور معاون هماهنگی، روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری، معاون هماهنگی روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این آیین با بیان تاریخچه‎ای کوتاه از تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در چهار دهه گذشته ازعمراین دانشگاه تنها در دهه حاضر است که همگرایی خاصی بین دانشگاه و سیستم دولت وجود دارد.

کاظمی با بیان اینکه تغییر سیستم دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با روی کار آمدن دولت جدید علت این همگرایی است، نمونه‎ای از آن را توافق بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد مبنی بر تجمیع واحدهای علوم و تحقیقات با واحدهای مادرعنوان کرد.

وی با بیان اینکه عنوان دهه چهارم دهه کیفی سازی است، نتیجه آن را بالا بردن کیفیت علم دانست و گفت: اگر عدالت را از یکی از شعارهای انقلاب بدانیم، دانشگاه آزاد اسلامی از مصادیق آن است، زیرا در اقصی نقاط کشور بویژه در نقاط محروم رفته و توسعه و آبادانی را به آنجا برده است.

کاظمی تاکید کرد: اکنون دیگر نیاز است به کیفیت بپردازیم و به دنبال افزایش قدرت علمی خود و تجاری سازی آن برویم.

وی همچنین افزود: در این راستا تاکنون در دانشگاه آزاد اسلامی کارهای موثری انجام شده که از جمله این کارها تشکیل شورای راهبردی فرهنگی - اجتماعی، شورای راهبردی پژوهش و همچنین تشکیل کمیته اقتصاد دانش بنیان است.

به گزارش ایسنا، در این آیین احمد بهرامی با حکم دکتر میرزاده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن معرفی و از خدمات شایسته محمدحسین یزدانی تجلیل شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 140 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image