ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار صندوقهای قرض الحسنه و خیریه دانشجویی ایجاد می شود (22 تیر 92)

صندوقهای قرض الحسنه و خیریه دانشجویی ایجاد می شود (22 تیر 92)

معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر کمیته خیّرین از برنامه ریزی برای ایجاد صندوقهای قرض الحسنه و خیریه دانشجویی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد ساداتی نژاد با بیان دغدغه مشترک خیّرین آموزش عالی برای حمایت منسجم و هدفمند از دانشجویان بی بضاعت، عملیاتی شدن و تحقق حمایت از این دانشجویان را سرمنشا آثار و برکات فراوان دانست.

وی ادامه داد: حمایت از دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت موجب ایجاد آرامش فکری و ذهنی و به تبع آن تجمیع قوای علمی و به فعلیت رسیدن استعدادهای نهفته این دانشجویان می شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، افزود: ساز و کار مناسب برای این منظور تدارک دیده شده و با تاسیس جامعه خیّرین دانشگاه ساز در هر دانشگاه یک صندوق قرض الحسنه و خیریه دانشجویی نیز در زیر مجموعه آن به وجود خواهد آمد.

ساداتی نژاد منابع اصلی این صندوقها را حمایتهای خیّرین و استادان هر دانشگاه برشمرد و خاطر نشان کرد: حمایت از دانشجویان بی بضاعت هم اکنون با همکاری خیّرین و استادان در برخی دانشگاهها با ساز وکارهای مختلف در حال انجام است و ما به دنبال گسترش الگوهای موفق در تمامی دانشگاههای کشور هستیم.

کلمات کلیدی: خیریه دانشجویی، صندوق های خیریه دانشجویی، صندوقهای قرض الحسنه، صندوقهای قرض الحسنه دانشجویی، ایجاد صندوقهای قرض الحسنه و خیریه دانشجویی، دانشجویان بی بضاعت، حمایت از دانشجویان بی بضاعت

آمار بازدید: 208 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image