ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سردرگمی دانشجویان واحد بین‌الملل علوم‌وفنون خرمشهر در پرداخت شهریه (29 تیر 92)

سردرگمی دانشجویان واحد بین‌الملل علوم‌وفنون خرمشهر در پرداخت شهریه (29 تیر 92)

رییس پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم‌وفنون دریایی خرمشهر درباره احتساب هزینه‌های پایان‌نامه‌های دانشجویان با شهریه‌ تحصیلی آن‌ها، گفت: مکاتبات و تلاش‌هایی برای تقبل هزینه‌ پایان‌نامه‌ها از سوی دانشگاه، انجام شده‌ است که نتیجه نهایی آن تا مهرماه مشخص می‌شود.




دکتر محمدعلی سالاری علی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، با بیان این‌که احتساب هزینه‌های آزمایشگاهی در شهریه تحصیلی دانشجویان یا پرداخت هزینه‌ها به‌ صورت جداگانه منوط به تصمیم هیأت امنای دانشگاه است، اظهارداشت: تا کنون پیگیری‌هایی انجام شده است که دانشجویان به جز شهریه ترم تحصیلی هزینه دیگری برای انجام آنالیز‌ها و دیگر هزینه‌های پایان‌نامه پرداخت نکنند، اما هنوز نتیجه نهایی آن مشخص نشده‌ است.



وی با بیان اینکه نخستین دوره پذیرش دانشجو در پردیس بین‌الملل این دانشگاه، بهمن‌ماه 90 با پذیرش 90 دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد آغاز شد، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ دانشجویی از این واحد دانشگاهی فارغ‌التحصیل نشده‌ است و مکاتبات برای تقبل هزینه‌ها از سوی دانشگاه در حال انجام است.



رییس پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم‌وفنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره شهریه تحصیلی و دیگر موارد آموزشی‌ و پژوهشی دانشجویان توسط هیأت امنای دانشگاه انجام می‌شود، افزود: البته تقریبأ هیأت امنای دانشگاه‌ها مصوبات مشابهی دارند، اما هنوز درباره این‌که شهریه تحصیلی دانشجویان در ترم آخر برای هزینه‌های پایا‌ن‌نامه‌ آن‌ ها لحاظ شود یا تنها شهریه آموزشی محسوب شود، تصمیمی اتخاذ نشده‌است.



سالاری با بیان این‌که تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی دانشگاه برای انجام همه آزمایشات موردنیاز پایان‌نامه‌ها کافی نیست، تصریح کرد: این مسئله در بسیاری از دانشگاه‌ها وجود دارد و دانشجویان برای انجام آزمایشات موردنیاز پایان‌نامه خود به شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی مراجعه می‌کنند.



وی افزود: همچنین در حال حاضر حدود 90 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 10 دانشجو در مقطع دکتری در این واحد مشغول به تحصیل هستند که 60 دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد بورسیه بنیاد مستضعفان می‌باشند و هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

کلمات کلیدی: واحد بین‌الملل علوم‌وفنون خرمشهر، شهریه واحد بین‌الملل علوم‌وفنون خرمشهر، میزان شهریه واحد بین‌الملل علوم‌وفنون خرمشهر، پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم‌وفنون دریایی خرمشهر، دانشگاه علوم‌وفنون دریایی خرمشهر، اخبار جدید دانشگاه علوم‌وفنون دریایی خرمشهر

آمار بازدید: 309 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image