ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآنی دانشجویان کشور از فردا (9 مهر 92)

آغاز مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآنی دانشجویان کشور از فردا (9 مهر 92)

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره جشنواره قرآن دانشجویان از فردا در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ جلیل دارا مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اعلام این خبر افزود: این جشنواره هر ساله به منظور ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و هم چنین شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی دانشجویان به جامعه دانشگاهی و قرآنی کشور به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سه مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در 5 بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری شامل رشته‌هایی چون حفظ، تلاوت، قرآن شناسی، مقاله، شعر قرآنی، سرود و نغمه‌های قرآنی و تواشیح است که در مجموع 543 اثر به مرحله کشوری راه یافته که نسبت به دور قبل افزایش 20درصدی داشته است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به راهیابی نفرات برتر به مرحله ملی این جشنواره تاکید کرد: بیست هشتمین جشنواره قرآنی دانشجویان کشور از فردا به مدت 2 روز به در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: جشنواره قرآنی دانشجویان کشور، جشنواره قرآنی، جشنواره دانشجویان کشور

آمار بازدید: 389 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image