ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار دعوت از صنعتگران برای ایجاد شرکت‌های دانش بنیان (27 آذر 92)

دعوت از صنعتگران برای ایجاد شرکت‌های دانش بنیان (27 آذر 92)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی گفت: از همه صنعتگرانی که می‌توانند با دانشگاه ارتباط تنگاتنگی داشته باشند برای مرکز رشد و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان دعوت می‌کنیم.


به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فاضل لاریجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش به اساتید،دانشجویان،کارکنان و همه فرهیختگان و محققان اظهار داشت: پژوهش را نمی‌توان به یک روز یا هفته خاص نسبت داد بلکه باید در همه شئون و لحظات زندگی از پژوهش غافل نشده، بدون پژوهش و تحقیق در هیچ کاری وارد نشویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز همایش ملی گیاهان دارویی در آبان ماه سال‌جاری عنوان کرد: وب سایت دائمی گیاهان دارویی در واحد آیت‌الله آملی راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این وب سایت به صورت پیوسته و مستمر به دریافت و نمایه کردن تمامی موضوعات عرصه گیاهان دارویی می‌پردازد که بروز شدن آن از اولویت‌های پژوهشی دانشگاه به شمار می‌آید.

لاریجانی راه‌اندازی مرکز رشد را از جمله دستاوردها و موفقیت‌های حوزه پژوهش و فناوری در سال جاری دانست و گفت: این مرکز با محوریت مواد و صنایع غذایی،گیاهان دارویی،شیمی و داروسازی می‌تواند نقش بسزایی در نهادینه کردن شعار علم به ثروت داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا از تمامی محققانی که صاحب ایده و فکر در این زمینه هستند دعوت به همکاری می‌شود.

لاریجانی با اشاره به تشکیل جلسات منظم ارتباط با صنعت با استفاده از اعضای هیئت علمی فعال در این دانشگاه تصریح کرد: از همه کسانی که دستی در صنعت دارند و متخصصان دلسوخته صنعت که می‌توانند با دانشگاه ارتباط تنگاتنگی داشته باشند در موفقیت هرچه بیشتر مرکز رشد و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان نقش داشته باشند، دعوت می‌کنیم.

آمار بازدید: 220 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image