ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزشی - نحوه مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی زبان فرانسه آنلاین و حضوری

فیلم آموزشی - نحوه مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی زبان فرانسه آنلاین و حضوری


در این فیلم آموزشی نحوه مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی زبان فرانسه آنلاین و حضوری توضیح داده شده است. در همین سایت ایران مدرس می توانید کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان فرانسه خانم و آقا در تهران و کل ایران را مشاهده نمائید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان فرانسه بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان فرانسه آنلاین کلیک کنید.


همانطور که در صفحه زبان فرانسوی سایت ویکی پدیا توضیح داده شده است، زبان فرانسوی (به فرانسوی: français) یک زبان هندواروپایی از خانوادهٔ زبان‌های رومی است که ۱۳۶ میلیون گوینده زبان نخست در فرانسه و آفریقای شمالی و مرکزی دارد. فرانسوی یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد، یکی از دو زبانِ کاری این سازمان (همراه با انگلیسی) و زبان کاری یا رسمی سازمان‌های متعدد بین‌المللی یا محلی، از جمله، اتحادیه اروپا می‌باشد. فرانسوی، زبانی است کاملاً علمی و دانشگاهی، و امروزه همچنان، پس از انگلیسی، یکی از مهم‌ترین زبان‌های دیپلماتیک به‌شمار می‌رود. در حدود ۱۹۰ میلیون نفر، فرانسوی را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند و ۲۰۰ میلیون نفر دیگر هم آن را به عنوان یک زبان دوم اکتسابی استفاده می‌کنند. اجتماعات گویش کننده به فرانسوی در ۵۷ کشور و قلمرو حضور دارند. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی حضور دارند و این اساتید در زمینه آموزش خصوصی زبان فرانسه به صورت آنلاین و حضوری فعال هستند. شماره تماس مستقیم مدرسین، نرخ کلاس ها، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس، رزومه کاری و سوابق تدریس و .... برای اساتید ثبت نامی در همین سایت نمایش داده شده است و می توانید به صورت مستقیم با اساتید در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک کنید.


مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان فرانسه


بهترین مدرس زبان فرانسه در تهران و کرج، لیست 20 معلم خصوصی خوب زبان فرانسه


بهترین معلم خصوصی زبان فرانسه و لیست 10 استاد عالی و برتر زبان فرانسه


اگر می خواهید با یک استاد مجرب زبان فرانسه را یاد بگیرید بر روی لینکی که در ابتدای متن ارائه شد کلیک کنید تا لیست کامل معلم های خصوصی زبان فرانسه ثبت نامی در همین سایت را مشاهده نمائید. الفبای زبان فرانسوی بر اساس الفبای لاتین است و بیست و شش حرف ساده دارد. افزون بر حرف‌های ساده، حرف ترکیبی «œ» و حرف‌های زبَرنشانه‌دار «à â è é ê ë î ï ô û» نیز در نوشتار این زبان به کار می‌روند.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 605 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image