ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزشی مهندسی مکانیک طراحی اجزاء 2 - مدول ها و اندازه های استاندارد برای چرخدنده ها

فیلم آموزشی مهندسی مکانیک طراحی اجزاء 2 - مدول ها و اندازه های استاندارد برای چرخدنده ها

 


مدول ها و اندازه های استاندارد برای چرخدنده ها در این فیلم آموزشی مهندسی مکانیک درس طراحی اجزاء 2 ارائه شده است. برای اینکه هزینه طراحی دستگاهها و ماشین آلات کمتر شود بهتر است از مدول های استاندارد و متداول برای چرخدنده ها استفاده نمائیم.


برای مشاهده لیست مدرسین مهندسی مکانیک و طراحی اجزاء بر روی عبارت معلم خصوصی طراحی اجزاء کلیک کنید. اگر می خواهید بدانید که در درس طراحی اجزاء 2 چه مباحثی تدریس می شود مطالعه مقاله سرفصل های درس طراحی اجزاء 2 هم پیشنهاد می شود. در همین سایت ایران مدرس فیلم های آموزشی و نمونه تدریس های زیادی برای آموزش درس طراحی اجزاء 2 و مبحث چرخدنده ارائه شده است. بر روی عبارت فیلم های آموزشی و تدریس مبحث چرخدنده کلیک کنید تا ویدئوهای بسیار خوب و مفیدی را به صورت رایگان مشاهده کنید. در فیلم آموزشی ارائه شده در این بخش مدول های استاندارد ارائه شده است و برای ساخت چرخدنده ها پیشنهاد می شود از این مدول ها استفاده گردد. دو چرخدنده درگیر با هم باید مدول یکسانی داشته باشند.


منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 972 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image