ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزشی - معیارهای انتخاب معلم خصوصی برای موفقیت در تحصیل

فیلم آموزشی - معیارهای انتخاب معلم خصوصی برای موفقیت در تحصیل

در این فیلم آموزشی در رابطه با معیارهایی که برای انتخاب یک معلم خصوصی خوب در نظر بگیرید توضیح داده شده است. مسلما یک معلم خوب می تواند به میزان زیادی به شما در موفقیت در درس و تحصیل کمک کند.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.

هر مدرس برای کلاسهای خصوصی خودش قیمت و هزینه را هم مشخص نموده است. بعضی از مدرسین از عبارت توافقی استفاده نموده اند و سر قیمت کلاسها با شما به توافق خواهند رسید. کافی است با آنها در تماس باشید. قیمت و هزینه ای که هر مدرس برای کلاسهای خودش در نظر گرفته است را در کنار رزومه ایشان در نظر بگیرید. مدرسینی که مجرب تر هستند و سابقه کاری بالاتری دارند، در دانشگاه بهتری تحصیل کرده اند و مدرک تحصیلی آنها هم بالاتر است و ... معمولا برای کلاسهای خودشان قیمت های بالاتری را در نظر می گیرند. این به خودتان بستگی دارد که کدام مدرس را انتخاب کنید و از نظر شما چه قیمتی برای کلاسهای خصوصی مناسبتر باشد.

انتخاب معلم با توجه به رزومه و سوابق تدریس: نکته دیگر اینکه رزومه مدرسین را با دقت بررسی کنید و هر استاد یا مدرسی که فکر می کنید رزومه بهتری ارائه کرده است و برای دروس تدریسی شما حرفه ای تر عمل می کند را انتخاب کنید. در صورت لزوم می توانید از مدرسین مدارک لازم برای صحت گفته های آنها را بخواهید. البته مدرسین و اساتید در اکثر مواقع مطالبی که ارائه می کنند عین واقعیت است و اگر می خواهید بیشتر اعتماد کنید می توانید از انها مدارک را بخواهید.

در همین سایت ایران مدرس تعدادی از مدرسین آگهی خودشان را به صورت تبلیغ ویژه ثبت نموده اند و پس زمینه تبلیغ آنها به رنگ نقره ای و یا طلایی است. این اساتید کار تدریس خصوصی را به صورت جدی تری دنبال می کنند. بنابراین توصیه می شود کلاس های تدریس خصوصی را با مدرسین ویژه برگزار نمائید. البته ممکن است برای بعضی از دروس خاص مدرس ویژه در سایت نباشد و می توانید از بین سایر اساتید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

هر استاد و مدرس ثبت نامی در ایران مدرس، به عنوان بزرگترین مرجع تدریس خصوصی ایران، برای کلاس های خودش هزینه ای را در نظر دارد و ثبت نموده است. بعضی از اساتید در بخش هزینه تدریس از عبارت توافقی استفاده نموده اند. برای اطلاع از هزینه کلاس این اساتید بهتر است با آنها تماس بگیرید.

به عنوان راهنمایی های کلی می توان گفت که بهترین معلم های ریاضی و سایر دروس سابقه کاری بالایی دارند و شاگردهای قبلی آنها خوب نتیجه گرفته اند و شاگردهای موفقی دارند. بسیاری از مدرسین در این سایت ایران مدرس نظر شاگردهای قبلی خودشان را هم ثبت نموده اند. اساتید خوب ریاضی خودشان از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند و معدل بالایی دارند.

برای اینکه یک معلم خصوصی خوب برای یادگیری درس ریاضی در کنار خودتان داشته باشید به مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل اساتید هم دقت کنید. بهتر است کلاس های خصوصی را با اساتیدی هماهنگ کنید که از دانشگاههای معتبر مانند دانشگاه تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر  و ..... فارغ التحصیل شده اند.

برخی از اساتید نظرات شاگردهای قبلی خودشان را هم قرار داده اند. می توانید با مطالعه نظرات شاگردهای قبلی این اساتید می توانید در رابطه با نحوه تدریس استاد و میزان رضایت شاگردهای قبلی اطلاعاتی بدست آورید و به این ترتیب انتخاب بهتر و درست تری داشته باشید. مطالعه مقالات زیر هم در این زمینه مفید است.

نحوه انتخاب معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران

نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب

نحوه هماهنگ کردن کلاس تدریس خصوصی با بهترین و مناسبترین قیمت


آمار بازدید: 975 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image