ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزشی - عوامل و پارامترهای موثر بر نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی

فیلم آموزشی - عوامل و پارامترهای موثر بر نرخ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی

در این فیلم و ویدیوی آموزشی، عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت و نرخ کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده شده است. اگر می خواهید در زمینه نرخ کلاس های خصوصی اطلاعات خوبی را بدست آورید این فیلم را ببینید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی و قیمت درخواستی اساتید بر روی عبارت مشاهده معلم های خصوصی کلیک کنید. در مقاله چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ هم توضیحات خوبی در رابطه با نرخ کلاس های تدریس خصوصی ارائه شده است.

از جمله عوامل موثر بر قیمت کلاس های تدریس خصوصی می توان به موارد زیر اشاره کرد. این موارد در فیلم هم مورد بررسی قرار گرفته است.

1- زمان برگزاری کلاس های خصوصی: زمان برگزاری کلاس های خصوصی بر نرخ کلاس ها موثر است. در ایام امتحانات هزینه کلاس های خصوصی بیشتر است در نتیجه بهتر است در طول ترم کلاس ها برگزار گردد.

2- حضوری یا آنلاین بودن کلاس های تدریس خصوصی: استفاده از کلاس های خصوصی به صورت اینترنتی و آنلاین به نسبت کلاس های خصوصی که در منزل برگزار می شود هزینه کمتری دارد. البته بازدهی کلاس های حضوری بیشتر است.

3- مقطع تحصیلی و درسی که قرار است تدریس شود: تدریس دروس تخصصی و دروس دانشگاهی در مقاطع بالاتر سخت تر است و تعداد کمتری از اساتید می توانند این دروس را تدریس کنند. در نتیجه در مقاطع بالاتر نرخ کلاس های خصوصی بیشتر است.

4- تضمینی یا غیر تضمینی بودن کلاس ها: برخی از اساتید کلاس های خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند و هزینه را بعد از نتیجه گرفتن شاگرد دریافت می نمایند. این اساتید معمولا نرخ بالاتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند.

5- کنکوری یا غیر کنکوری بودن کلاس ها: کنکور به نسبت امتحانات اهمیت بیشتری دارد. اساتیدی که به صورت تخصصی در زمینه تدریس کنکور فعالیت دارند هم تلاش بیشتری می کنند و مسئولیت بزرگتری دارند. در نتیجه نرخ کلاس های کنکوری بالا است.

6- تعداد جلساتی که قرار است برگزار شود: به هر میزان تعداد جلسات بیشتری لازم باشد معمولا اساتید تدریس خصوصی برای هر جلسه هزینه کمتری در نظر می گیرند. اگر تعداد جلسه بالایی لازم دارید از معلم خودتان تخفیف بخواهید.

7- محل برگزاری کلاس ها: کلاس های خصوصی می تواند در منزل و یا آموزشگاه برگزار شود. کلاس هایی که در آموزشگاه برگزار می شود ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد چرا که اجاره کلاس هم باید پرداخت گردد.

8- شهر محل تدریس: در شهرهای بزرگتر اساتید برای رسیدن به منزل شاگرد خودشان باید مدت زمان بیشتری را در مسیر باشند. هزینه در شهرهای بزرگتر بیشتر هم می باشد. بنابراین نرخ کلاس خصوصی در تهران و شهرهای بزرگ بیشتر است.

9- سابقه کاری استاد و معلم تدریس خصوصی: اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند معمولا قابل اعتمادتر هستند و بهتر هم تدریس می کنند. معمولا این اساتید نرخ بیشتری برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند.

برای مطالعه بیشتر در زمینه نرخ کلاس های خصوصی و عوامل موثر بر آن مقالات زیر را هم بخوانید.


قیمت و هزینه مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی و عوامل موثر بر نرخ کلاس ها

نحوه تشخیص قیمت مناسب برای کلاس های تدریس خصوصی


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1247 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image