ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزشی - فرمول نحوه محاسبه درصد تست کنکور با نمره منفی همراه با مثال

فیلم آموزشی - فرمول نحوه محاسبه درصد تست کنکور با نمره منفی همراه با مثال

در این فیلم آموزشی فرمول نحوه محاسبه درصد تست کنکور با نمره منفی همراه با مثال ارائه شده است. اگر می خواهید درصد خودتان در تست های کنکور را محاسبه نمائید حتما این فیلم آموزشی را ببینید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. مطالعه فرمول محاسبه ی درصد تست با نمره منفی و ضریب همراه با مثال هم مفید است.

همانطور که می دانید در کنکور تست های اشتباه می تواند اثر مثبت تست های درست را از بین ببرد. بنابراین توصیه می شود تست منفی نزنید. در واقع هر 3 تست اشتباه علاوه بر اینکه خودشان از دست رفته اند و در درصد گیری به حساب نمی آیند، اثر مثبت یک تست درست را هم از بین می برند. فرمول محاسبه درصد گیری کنکور با احتساب نمره منفی به این ترتیب است: تعداد تست های درست را در عدد 3 ضرب کنید و تعداد تست های اشتباه را از آن کم نمائید. نتیجه بدست آمده را بر حاصلضرب عدد 3 در کل تست ها تقسیم نمائید. به این ترتیب درصد شما محاسبه می شود. در مقاله
نحوه محاسبه درصد تست کنکور با مثال با و بدون نمره منفی و فرمول درصد گیری کنکور توضیحات بیشتری هم ارائه شده است. پیشنهاد می شود مقاله نمره منفی و تأثیر پاسخ های نادرست در تست زنی در کنکور را هم بخوانید. تست هایی که اصلا بلد نیستید را نزنید تا در کنکور نمره منفی به حساب نیاید و تست های درست شما را از بین نبرد. بهترین اساتید کنکور می توانند در این زمینه به شما مشاوره بدهند.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1984 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image