ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou

دانشگاه زابل

به اشتراک گذاری

دانشگاه زابل در این بخش معرفی شده است. دانشگاه زابل یکی از دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این دانشگاه در شهر زابل در استان سیستان و بلوچستان واقع است. مدیریت دانشگاه زابل در چند سال اخیر با آقایان دهمرده، نوری و قنبری بوده‌است. گفتنی است تعداد رشته‌های این دانشگاه نیز از تعداد ۴۶ رشته در سال ۱۳۸۴ به ۸۱ رشته در سال ۱۳۸۹ رسیده‌است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: موفقیت در زندگی دانشجویی و درس و تحصیل در مقطع دانشگاه

دانشگاه زابل در یک نگاه:

تأسیس ۱۳۵۸

نوع دولتی - سراسری

مکان زابل


وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وب‌گاه www.uoz.ac.i

پیشینه دانشگاه زابل

آموزش عالی در سیستان با تاسیس دانشکده کشاورزی در سال ۱۳۵۸ با پذیرش ۵۰ دانشجوی بومی استان فعالیت خود را در شهرستان زابل آغاز نمود . با بازگشایی موسسات آموزش عالی پس از انقلاب فرهنگی فعالیت خود را در سال ۱۳۶۲ با عنوان آموزشکده کشاورزی با پذیرش ۴۰ نفر در رشته امور زراعی ادامه داده ودر سال ۱۳۶۶ رشته امور دامی نیز به این مجموعه افزوده شد . در سال ۱۳۶۸ با توجه به نیاز مبرم منطقه، مجوز تبدیل آموزشکده به دانشکده صادر و از مهر ماه ۱۳۶۹ با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دو رشته دامپروری و زراعت واصلاح ونباتات وارد مرحله جدیدی گردید .در سال ۱۳۷۸ با مساعدت مسولان محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خصوص وزیر وقت فرهنگ و آموزش عالی و آقای دکتر دهمرده استاندار فعلی استان سیستان وبلوچستان، جهت تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز و توسعه همه جانبه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی منطقه دانشگاه زابل با امکانات و تجهیزات اولیه تاسیس گردید.

دانشگاه زابل در حال حاضر دارای ۶ دانشکده ، ۱ آموزشکده ، ۴ پژوهشکده ، ۱ مرکز تحقیقاتی ، ۶۳ رشته تحصیلی در مقاطع دکتری، کار شناسی ارشد، کار شناسی، کار شناسی ناپیوسته، کاردانی، دوره‌های روزانه و شبانه، تحصیلات تکمیلی می‌باشد که حدود ۱۵۰۰۰ نفر دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.

پیشنهاد می شود مقاله چگونه در آموزش و یادگیری دروس دانشگاهی موفق تر عمل کنیم؟ را هم بخوانید.

گروه حقوق دانشگاه زابل

شکل گیری و اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي بر گسترش عدالت که يکي از مصاديق آن عدالت در برخورداري از فرصت هاي برابر علمي مردم هر منطقه از یک سو و رسالت دانشگاه زابل در تربيت نيروهاي عالم و متعهد براي کشور و منطقه، از دیگر سو باعث شد. گروه حقوق دانشگاه زابل فعالیت رسمی خود را از بهمن ماه سال تحصیلی 82-1381 با پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی رشته حقوق آغاز کند و تا کنون چندین دوره فارغ التحصیل به جامعه حقوقی ایران تقدیم داشته باشدکه در موقعیت ها شغلی متفاوت و در مقام قضاوت، وکالت، سردفتری اسناد رسمی و یا کارشناسی حقوقی نیاز دوایر دولتی و خصوصی کشور را تأمین می کنند.

مطالعه مقاله
کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی هم مفید است.

فعالیت های گروه حقوق دانشگاه زابل

برگزاری مداوم سخنرانی های علمی با حضور اساتید مجرب جامعه حقوقی ایران، برگزاری همایش های علمی را می توان تلاشی شایان توجه از طرف گروه حقوق دانشکده ادبیات برای ایجاد ارتباط وثیق بین دانشجویان با مباحث علمی مطرح در فضای دانشگاهی کشور دانست. تا كنون نشست ها و سخنرانيهاي قابل توجهی توسط اساتيد و حقوقدانان مبرّز ایران در دانشگاه زابل صورت گرفته است که برخی از آنها عبارتند از :

1- «بزهکاران خطرناک در حقوق کیفری و جرم شناسی» دکتر نجفی ابرند آبادی

2- تروریسم بین اللمی با حضور دکتر میر محمد صادقی..

گروه حقوق دانشگاه زابل در زمینه تالیف و پژوهش و تحقیق و ارائه مقالات در مجلات پژوهشی کشور نیز فعال بوده است که می توان به موارد ذیل اشاره نمود

1- کتاب حقوق سرمایه گذاری خارجی تالیف داود سیفی اردبیلی انتشارات جهاد دانشگاهی 1390

2- کتاب جرایم علیه تمامیت جسمانی ( بر اساس مبانی تکلمه المنهاج)، تالیف داود سیفی اردبیلی و قاسم اسلامی نیا نشر جهاد دانشگاهی 1390 3- کتاب جرایم مالیاتی در نظام کیفری ایران تالیف داود سیفی اردبیلی ( زیر چاپ انتشارات نوآور..)

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید:
ارتباط فقر با فرصت تحصیل در دانشگاه

کادر هیأت علمی دانشگاه زابل

گروه مرکب از 7 عضو هیأت علمی ثابت است که در این بین با دعوت از اساتید مدعو شناخته شده از دانشگاه های تهران تلاش می شود به بهترین نحو نسبت به تضمین کیفیت ارائه دروس اقدام شود. در هر ترم حدود 10 الي 17 تن از اساتيد تخصصهاي مختلف حقوق خصوصي، حقوق جزا، حقوق بين الملل، حقوق عمومي، فقه و حقوق اسلامي، جامعه شناسي و اقتصاد با گروه حقوق همكاري دارند كه تعدادي از آنها در موقعیت هایی مانند قضاوت، وكالت انجام خدمت کرده و تعداد ی نیز به تدريس در دانشگاههاي ديگر مشغول مي باشند.

خوابگاه دانشگاه زابل

با ایجاد و بازسازی ۴ بلوک خوابگاه دانشجویی، ۱۴۲ خوابگاه خودگردان اجاره‌ای از چرخه معاونت دانشجویی و فرهنگی حذف شدند. دانشگاه زابل در سال‌های اخیر توانسته‌است موفق به کسب رتبه‌های مختلفی از جمله کسب عنوان رئیس دانشگاه نمونه در امر نماز و نیایش، کسب مقام دوم در رتبه بندی عملکرد شورای فرهنگی دانشگاههای سراسر کشور، کسب عنوان رئیس دانشگاه برگزیده در حمایت از انجمن‌های علمی دانشجویی، کسب مقام برتر در طرح اسوه کشوری توسط بسیج دانشجویی، کسب رتبه چهارم در فعالیت‌های فرهنگی بین دانشگاه‌های بزرگ کشور، کسب عنوان انجمن علمی دانشجویی برگزیده کشور توسط انجمن علمی دانشجویی جغرافیا، معرفی یکی از دانشجویان دانشگاه زابل به عنوان داور جشنواره بین المللی فجر، انتخاب دانشجوی نمونه کشوری از دانشگاه زابل اشاره نمود و روند رشد مقالات و طرح‌های پژوهشی در چهار سال اخیر افزایش چشمگیری داشته از جمله تعداد مقالات ISI دانشگاه از بدو تاسیس تا سال ۸۴، ۲ مورد بوده که در چهار سال اخیر به بیش از ۱۲۰ مورد افزایش یافته‌است. گفتنی است بیشتر اساتید این دانشگاه فارغ التحصیل از دانشگاه‌های تهران و تربیت مدرس می‌باشند.



برای مشاهده لیست اساتید خصوصی دانشگاهی کلیک کنید: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی


آمار بازدید: 1084 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image