ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله معرفی دانشگاهها معرفی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

معرفی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

به اشتراک گذاری

معرفی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این بخش ارائه شده است. در حال حاضر این دانشگاه از ۶ دانشکده پزشکی، پرستاری و مامایی، دندانپزشکی، داروسازی، بهداشت و پیراپزشکی تشکیل شده است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانشگاه علوم پزشکی کردستان

در سال ۱۳۴۷ مدرسه عالی پرستاری کرمانشاه با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته (در زیر مجموعه بهداری‌) و دانشکده پزشکی (زیر مجموعه دانشگاه رازی‌) در سال ۱۳۵۵ با پذیرش دانشجو در مقطع دکترای عمومی تأسیس گردیدند. دانشکده پزشکی به استناد مصوبه سال ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی از دانشگاه رازی منفک گردید و از آن پس با عنوان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مستقلا" به فعالیت آموزشی، پژوهشی و درمانی ادامه داد. در سال ۱۳۷۲ مطابق مصوبه شورای عالی اداری وزارت متبوع، همگام با دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با سازمانهای منطقه ای بهداشت و درمان استان‌ها ادغام شد و از آن تاریخ با عنوان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه در حال فعالیت است‌.

پیشنهاد می شود مقاله
دانشگاه علوم پزشکی مازندران را هم بخوانید.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور به عنوان دانشگاه تیپ یک شناخته میشود. هم چنین مراکز تحقیقاتی توسعه اجتماعی، بیولوژی پزشکی، باروری و ناباروری، اورولوژی ونفرولوژی، اختلالات خواب، روغن، درد، قلب و عروق، مولکولار پاتولوژی، بیماری‌های عفونی، حاملگی‌های پرخطر، بیماری‌های کبد و هپاتیت، بهداشت باروری و مرکز تحقیقات علوم بهداشتی و مرکز تحقیقات سؤمصرف مواد غرب کشور در این دانشگاه فعالند.

منبع: ویکی پدیا


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می گردد: واکاوی مشکلات رشته «پزشکی قانونی»؛ از آموزش تا اشتغال


آمار بازدید: 1620 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
فرهنگ فرهادپور آدينه ۰۸ دي ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۹

فرغ التحصیل دانشکاه سراسری سمتان در مقطع کارشناسی علوم آزمایشگاهی میباشم. قصد ادامه تحصیل در رشتته دندانپزشکی میباشم لطفا مذا راهنمایی کنید متشکرم 02177372924 farhang_82@yahoo.com

سپهر فر جی دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰

من سایت مدرسه رو به این شما ر ه اسمس کنید